wie is er nog meer gestript?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sunset88, 13 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    hallo..

even klagen hier hoor!
    Ik ben het zo spuugzat!! Vanmiddag ben ik gestript bij de vk, zag er ontzettend tegenop en idd was geen pretje maar viel me toch nog mee. wel bloedverlies gehad en wat krampjes/steekjes...
    maar nu niks meer.. op af en toe zeurende onderrug na..
    wie is er nog meer gestript en heeft na de tijd ook niks gevoeld en begon het toch 's nachts of de volgende dag??
    Als het nu niet helpt dan word ik woensdag weer gestript en vrijdag weer.. en anders za of zo ingeleid..
    zie er zoooo tegenop... :x

2. Black Roses

Black Roses Niet meer actief

Ben bij de twee jongsten bevallen met 41+2, ik hoop voor je dat het snel begint, lekker vanzelf. Overtijd lopen, en dan zeker zo lang, is echt heel erg niet leuk. Sterkte met de laatste loodjes!

3. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben bij mijn eerste gestript.. begon een beetje te rommelen maar zette niet door.. maar dat had ik al weken dat het niet doorzetten maar ik wel ontsluiting had maar geen weeen.. toen volgende dag weer gestript.. wel 1 cm bijgekomen maar verder deed t niks.. toen die middag maar me vliezen gebroken en toen ging t pas snel.. snap dat het klote is om overtijd te lopen pf vond het verschrikkelijk.. maar heel veel sterkte en succes met de laatste loodjes!! Hoop dat het gauw door mag zetten..

Vriendin van mij trouwens die had 0 cm ontsluiting en werd gestript.. volgende ochtend begon der bevalling.. dus het kan wel :) of is het stom toeval?...

4. beccie86

beccie86 Actief lid

12 sep 2012
    299
    0
    0
    Ik ben bij me jongste gestript.
    Heel de dag verder niks alleen soms wat bloedverlies.
    Uiteindelijk toch maar gaan slapen, maar rond half 5 weer wakker met wat krampen en daarna is me knul om 8:19 geboren
    Ik zou anders toch die dag ingeleid worden maar daar had me kereltje blijkbaar geen zin in.

5. rums

rums Niet meer actief

Ik ben twee keer gestript en beide heeft niets teweeg gebracht. Dag na laatste strippoging ben ik ingeleid op verzoek was toen 41+5
    Het heeft trouwens wel geholpen met het verweken van de baarmoedermond (denk ik) waardoor het toch weer een dagje pillen heeft gescheeld.
    Heel vervelend overlopen. Succes met de laatste loodjes!

6. Nathalie35

Nathalie35 Actief lid

16 apr 2013
    201
    0
    16
    Rotterdam
    Mijn zus was in de ochtend gestript rond half 6 had ze lichte weeën, en rond half 10 in de avond werd mijn nichtje geboren.

7. janneke000

janneke000 Fanatiek lid

29 dec 2010
    1.049
    3
    36
    Ben bij de tweede twee keer gestript. De eerste keer dded niets, de tweede keer begonnen smiddags de ww en is ze de volgende ochtend geboren! Moet er wel bij zeggen dat voor de tweede strippoging ik mijn slijmprop verloor, dus misschien dat babylief het zelf ook al in de planning zitten ;)

8. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    Bedankt voor jullie berichtjes! beetje verschillend dus.. maar goed om te lezen dat ik nu nog niet iets hoef te voelen en dat t nog kan komen...
    ik ben helemaal nog niet mijn slijmprop kwijtgeraakt... das toch ook vreemd??

9. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Misschien rare vraag maar wat bedoelen jullie met gestript ?
    Is dat klaar maken voor de bevalling?

10. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    Strippen is een inwendig onderzoek bij de vk of gyn en dan kijken ze of ze de vliezen los ( dus niet breken) kunnen maken van de baarmoedermond.. geloof ik?? dat zou het stofje moeten opwekken wat normaal ook de baby opwekt als je weeen krijgt.

maar hier nog niks dus denk dat t niet heeft geholpen.. ik baal echt zooooo

11. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Krissiej! Ik vraag hele tijd naar je in laatste 10 weken topic! Maar je was foetsie!

Fijn dat strippen opzich mee viel! Je hebt dus al wel ontsluiting. Geloof me echt t kan zo beginnen! Ik was heel vroeg gestript en +_ 20 uur later pas eerste mini krampje en toch die dag de kleine!

Slijmprop kan ook aan handschoenen van Vk hebben gezeten;) hij is iig een deel weg anders was strippen lastig!

Meid je weet t ik had ook geen krampje dingetje iets en hij is er echt!

Fingers crossed enne misschien kunnen we fb'en;) is je volgen wat makkelijker;)

12. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    ben juist door het strippen pas einde week 40 daardoor verloren gelijk erna
    niet dat het erna op gang kwam want afspraak stond er al na weekend inleiden van 1 cm naar 3 en had wat krampjes dat waren geen weeenactiviteit dus erna ingeleid het spul was nog niet half ingewerkt en zat op 6 dus ja ging super snel erna,
    Slijmprop verliezen gebeurt bij sommige tijdens bevalling
    dus het zegt niks:)

13. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

23 jan 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier gestript met 40 en 41 weken maar hielp niks wel bloed/slijm verlies en wee achtige krampen maar zette niet door uiteindelijk ingeleid door breken van vliezen ( had 3 cm al weken.. )

14. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Bij de eerste in totaal drie keer gestript. De eerste keer had wel als resultaat dat de slijmprop in stukjes los kwam. Maar t zakte steeds weg. Bij de derde keer zijn de volgende dag de weeen begonnen en is ze uiteindelijk geboren met 41+2. Overtijd is niet leuk! Succes met de laatste loodjes!!

15. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik ben met 41 weken gestript om 15.00.. tijdens het strippen braken mn vliezen.. en om 06.45 is de kleine man geboren..

Zo blij dat het wel geholpen heeft bij mij. Ik zag er ook enorm tegenop.. Ze hadden al een heel plan klaarliggen.. vrijdag stripppen, zondag stripppen, dinsdag naar de gynaecoloog en vrijdag erop inleiden.. Ben zo blij dat één keer stripppen genoeg was :) .. Succes!

16. sunset88

sunset88 Bekend lid

17 mei 2011
    566
    0
    16
    Goed om te horen dat het bij de helft in ieder geval goed werkt.. hier nog steeds niks! Morgen weer.. zie er wel weer tegenop. anders vrijdag ook weer en anders zondag inleiden.. pff op pinksteren.. miss als het na morgen nog niet gelpt ik kan regelen met vk dat ik vrijdag word ingeleid. *zucht*
    ik stel me nu ook maar vast op zondag in. zie het somber in dattie nog uit zichzelf komt.

17. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Hier een positief verhaal voor jou!

Dinsdag met 39,6 gestript, om16.10. alles zat nog potdicht zei ze,
    Volgende ochtend om 07.00 de eerste weeeen begonnen....

18. Nummertje4

Nummertje4 Actief lid

18 jul 2012
    319
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben bij mijn tweede ook 2 keer gestript eerste keer deed niks (41 wk)
    Tweede keer(41.5) 's middags gestript en volgende ochtend bevallen anders werd ik die dag ingeleid maar dat hebben we mooi weten te voorkomen ! Het is misschien net dat laatste zetje dus ik hoop voor jou dat het morgen wel wat gaat doen ! Succes met de aller laatste lootjes !

19. lilian79

lilian79 Bekend lid

28 feb 2013
    807
    0
    0
    alkmaar eo
    bij mijn oudste ben ik gestript...in de middag stripte ze me en klokslag 0.00 uur begonnen de weeen en 21 uur later (jaaaa ging vlot...not) was ze er. dus bij mij heeft het zker gewerkt!

20. lonny

lonny Fanatiek lid

9 aug 2008
    1.117
    0
    0
    Ik ben ook gestript bij allebij mijn jongens. Bij de eerste kwam het pas na 3 dagen goed op gang ,toen waren de weeen ineens afgezakt (ik lag toen al in het ziekenhuis) moest ik weer naar huis. Volgende dag savonds weer weeen en die nacht daarna werd hij pas geboren. Dus ben toen maandag gestript en vrijdag was mijn jongen geboren.
    En bij de 2e gelijk dezelfde dag weeen en de volgende dag geboren.Het strippen zelf vond ik ook wel meevallen.

Deel Deze Pagina