hallo aanstaande mama's iemand hier die ook bloedarmoede heeft? heb me in geen tijden meer zo vreselijk beroerd gevoeld zeg!
Hey.. Vorige zwangerschap bloedarmoede... nu weer aan de lage kant... Vorige zwangerschap ijzertabletten gehad, maar die hielpen niet echt.... kon alleen moeilijk naar t toilet... Nu aan de floradix......
Ja heb ook bloedarmoede, maar slik nu ijzertabletten. Ik moet zeggen dat ik mij een stuk beter voel. Ik was vooral moe en ben nu wel minder moe.
ik had dit ook tijdens mijn zwangerschap, maar ik lijd ook aan ernstige b12 tekort hier krijg ik gelukkig injecties voor kreeg tijdens mijn zwangerschap meer injecties ik moest aan de floradix en ijzer tabletten ik hoop dat het bij jullie goed werkt! bij mij holp dit niet succes hoop dat je je snel wat beterder voelt
Ja hiero ook gehad. Mijn HB was 5,3. Vandaag is hij naar 7,4 gestegen, gelukkig en ik voel me stukken beter! Helpt echt om de ijzertabletten met iets van fruit (of in elk geval iets wat rijk is aan Vitamine C) in te nemen. Ijzer en VitC hechten aan elkaar en zo wordt het makkelijker opgenomen. Sterkte.