Lieve zwangere meisjes Wie kan mij een tip geven? Ik ben op zoek naar een zwangerschapsboek waarin per week staat beschreven wat er gebeurd en hoe het kindje groeit. Ik zie door de bomen het bos niet meer, wie heeft er een goed idee?
Ik haal van Zwangerschapspagina erg veel info... qua boek heb ik "oei, ik groei" aangeschaft voor m'n zwangerschap, hier staat alles ook met een tikketlje humor beschreven en geen plastische plaatjes erbij.. daar houd ik persoonlijk niet van.
ik heb zwangerschapsnotities (geloof dat het zo heet), die is leuk. En ik kijk ook elke week op het overzicht van zwangerschap per week (op wel meer sites trouwens)
Een boek durf ik niet te zeggen maar hier op het forum bij de home pagina (even naar beneden scrollen) kan je alles van week tot week lezen en je kan je bijvoorbeeld ook abonneren op de nieuwsbrief van Wij Jonge ouders daar krijg je volgens mij elke week een mail die precies past bij de duur van je zwangerschap. Gefeliciteerd trouwens
'Mijn 9 maanden dagboek' Van: Pauline Oud 2009, ImageBooks Factory B.V. Veghel ISBN 978 90 5964 8555 Hele leuke, vrolijke vormgeving en elke week kan je iets invullen. Er staan vragen in die je kunt beantwoorden, een afsprakenlijstje en ruimte voor foto's. Plus tussendoor nog wat info over hoe ver je bent. Kortom, een dagboekje voor elke week, 9 maanden lang. Als links staan vermeld: Imagegroup Holland - HOME en Pauline Oud Illustraties Ze heeft ook de boeken uitgegeven: kraambezoekboek en een 'baby's eerste jaar'
Ik vind het 'babyboom zwanger zap boek' goed en het boek wat je bij Moeders voor Moeders kan kiezen is ook mooi.
Ik had al de 'Zwangerzapnotities'. Maar nu ook, 'de zwangerschap van week tot week'. Beide via bol.com besteld en ik vind ze allebei leuk. Alleen in die laatste staat net even wat meer info. En dan niet alleen over de baby maar ook info over jezelf. En gaat door tot 6 weken na de geboorte. Leuke ervan vind ik dat je zelf ook wat dingen er in kan schrijven. Ik had ook via bol.com het boek zwangerschap, van Jane ..(nog wat) maar daar heb ik nog steeds spijt van. Er staan gewoon echt dingen in die niet helemaal kloppen. Maar is ook al uitgegeven in 1998, dus tja.. (had ik niet naar gekeken) En voor mijn vriend heb ik, Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt, van Kluun gekocht. Ook via bol.com (goede klant) Deze heb ik vandaag eerst zelf ff gelezen en ik vind hem top!8) Ik had hier op zp het boekje al es voorbij zien komen en was nieuwsgierig geworden. Maar idd leuk dus Succes met je zoektocht, er zijn zóveel boeken, maar welke bij je past is wel persoonlijk denk ik. En het prijskaartje trouwens ook Ik heb nl ook boeken gezien die me erg mooi leken maar voor mij toch echt te prijzig waren. Maar 'de zwangerschap van week tot week' vind ik dus goed/leuk. Liefs Gwen
Ik heb een boek van MVM hier liggen en ik krijg elke week nieuwe mail met daarin wat er met baby en mij gebeurt...
Leuk idee zo'n kraambezoekboek.. Zit er ook aan te denken om zo soort boek te kopen, is leuk voor later! Voor de rest heb ik boeken gevonden bij de kringloop, maar die vind ik persoonlijk niet zo leuk, heb zelf meer aan de informatie die ik tegen kom op internet!
Deze is helemaal leuk, vind ik persoonlijk. De andere 2 heb ik ook en die zijn ook heel erg leuk. Bij het kraambezoekboek kan alle visite iets invullen en baby's eerste jaar is echt een leuk boek voor later voor het kindje.