Maandag inleiding ivm zwangerschapshypertensie

Discussie in 'De bevalling' gestart door Blinnie, 29 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blinnie

Blinnie Actief lid

6 dec 2015
    208
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aanstaande maandag word ik ingeleid. Ik moet mij om 08:00 melden bij het ziekenhuis. Ik weet niet zo goed wat mij te wachten staat en vind het allemaal behoorlijk spannend. Wie heeft hier wat meer ervaring mee en kan mij een beetje voorbereiden. Vandaag bleek ik 1 cm ontsluiting te hebben. En zaterdag moet ik nog terug voor een ctg en toxscreen.

2. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Bij mijn eerste inleiding moest ik me om 7 uur melden. Ik kreeg pilletjes ingebracht om de boel te verweken. Ik kreeg wel wat voorweeen, maar verder niet. Ik vond het een hele saaie dag. Ik mocht niet meer naar huis. 's Nachts begonnen de weeën weer te komen (zonder verdere medicatie). Mijn zoontje is uiteindelijk om 15:30 geboren.
    Bij mijn tweede inleiding (weer melden om 7 uur) kreeg ik weer pilletjes ingebracht. Er begonnen daarna al snel wat weeën te komen (ook zonder verdere medicatie). Tegen 11 uur heeft de verloskundige me gestript (auw!) en ben ik gaan douchen. De weeën werden daardoor een stuk sterker. Mijn dochter is toen tegen 16:30 geboren.
    Het is twee keer dus heel anders gegaan.
    Ik hoop dat het bij jou vlot verloopt en dat je maandag je kindje in je armen kan sluiten <3

3. Noukie1981

Noukie1981 Actief lid

31 mei 2012
    138
    0
    16
    Administratief mdw.
    Hoi blinnie, dat is zeker spannend.

Mijn inleiding begon bij mijn zoontje om 7.00 uur met een inwendige crème op de baarmoeder mond. Half uur later begon mijn weeën storm. Om 19.45 is hij geboren.

4. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Ik werd onverwachts ingeleid.
    'S avonds om 22:00 uur werd er een ballon ingebracht om te zorgen voor ontsluiting.
    Door drukte kwamen ze pas om 10:00 uur smorgens kijken hoever ik was, ik zat al op 4 cm dus de ballon werd eruit gehaald en me vliezen werden gebroken.
    Ze gingen een uurtje aankijken of ik zelf weeen kreeg, maar die kreeg ik niet dus aan het infuus met weeen opwekkers.
    Om 15:00 had ik pas 5cm.
    Kreeg een pijnstiller en om 16:00 uur kreeg ik persdrang.
    17:08 is ze geboren.

Ik begon overigens zonder ontsluiting en was 39+3 weken

5. Klavrtje4

Klavrtje4 Bekend lid

15 mrt 2016
    756
    1
    0
    Over 2 weekjes zal mij dit ook gebeuren tenzij de baby voor die tijd zelf andere plannen heeft. ;)

6. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Ik sta voor a.s. dinsdag op de rol :)

Deel Deze Pagina