Zijn er hier meiden die al een 1e kindje hebben en in welke week zijn jullie bevallen? Ik ben nu 39 weekjes dus ben echt aan het aftellen. Hoor dat de 1e altijd of vaker langer blijft zitten dus ben benieuwd........
Ik ben op 38.4 weken bevallen met veel voorweeen! Volgens mijn gynaecoloog gaan de meeste mensen met een eerste kindje overtijd!
Met de 1e ben ik bevallen met 39+2 dagen. Alvast veel succes met je bevalling, hopelijk gaat het niet lang meer duren voor je.
Denny is geboren met 39+3, maar ik was ingeleid ivm zwangerschaps-diabetes. ik had wel 3 dagen ervoor al voorweeen, maar was misschien wel van de zenuwen
41+4 weekjes, het was godzijdank een natuurlijke bevalling. 21:30 int ziekenhuis en om 23:53 lag ze op mijn borst, het was heel snel gegaan..
36+2 weken ik ben ingeleid vanwege zwangerschapsvergiftiging. Eerste paar cm's duurder 9 uurtjes en toen ineens ging ik van 3 cm tot volledige ontsluiting in 45 minuten.
38wk+6dg. Spontaan begonnen. Had het zelf nog niet verwacht, had mezelf ingesteld om over tijd te gaan lopen..idd ook omdat het de eerste is en ik dacht dat ze nog wel goed zat in mn buik maar het hoeft dus zeker niet zo te zijn. Succes met de laatste loodjes en de bevalling!
Met 38+4 gel gehad en in die nacht is ze geboren. Wel had ik 1 cm ontsluiting en een paar dagen daarvoor is mijn dochter ingedaald. De gel was omdat ik al opgenomen was met een hoge bloeddruk en ze wilden de baarmoedermond rijpen, dat ze de vliezen konden breken. Was uiteindelijk niet nodig, de vliezen zijn vanzelf gebroken en 3 uur later was ze er al Jij succes met de bevalling en geniet van je kindje!