Hey Meiden, Heeft iemand misschien ervaringen met deze stichting ? Graag alle positieve en negatieve reacties..... Liefs Chantal
Ik heb ook kraamzorg via DAT gehad. Ik vond het super, had een geweldige kraamverzorgster en ook de intake enz vond ik allemaal goed geregeld.
Ik "ken" ook twee hele leuke kraamverzorgsters daar, die bij 1 van m'n vriendinnen en die bij m'n schoonzus. Die van mij (eentje van rond 50 en een stagaire van rond 20) waren shit! De oudste praatte alleen over zichzelf, de jongste was nog te bang om een hand te geven! Die hoef ik echt nooit meer! M'n schoonzus heeft ook bij DAT toen doorgegeven dat ze in ieder geval die twee niet wou! hahaha! "Gelukkig" heb ik nog 6 dagen in het ziekenhuis gelegen en dus maar 4 dagen met ze hoeven doorbrengen. Om een voorbeeld te geven: Als ik de krant aan het lezen was, keken hun met z'n tweeen hoe ik die aan het lezen was. Als het heel effe niet lukte met de borstvoeding, wouden ze gelijk die vingers ertussen duwen. Het waren echt een stelletje mutsen. Maar volgens mij werken er wel leuke mensen hoor, alleen had ik het een beetje slecht getroffen. Succes! PS: Als je de namen wilt van deze dames moet je me maar een PB sturen. Groetjes Nathalie
Hier ook DAT gehad en super tevreden! Lieve kraamhulp, voor Sam, voor mij, voor m'n man, zelfs voor de hond! (maar die was altijd de eerste die haar begroette 's ochtends ) Dikke tranen bij mij toen ze de deur achter zich dicht trok de laatste dag.
Fijn om zoveel positieve verhalen te lezen, ik heb me er ook bij ingeschreven, zelf dus nog geen ervaring ermee.
Hier ook DAT. Ik kan maar 1 ding zeggen: DOEN! Geweldig. Ook de intake was heel ontspannen en leuk. En een geweldige kraamverzorgster. Dankzij haar is de BV zo goed geslaagd.