Ik heb kraamzorg afgenomen bij kraamzorg Rotterdam , maar zoals verwacht bij mijn huishouden gaat het weer s niet zoals ik gehoopt had . kraamzorg Rotterdam had geen kraamhulp voor mij en dus krijgen we een hulp van allerzorg, geen probleem mee eigenlijk want ze is hartstikke leuk ze komt uit waddinxveen met het openbaar vervoer . ruim een uur reistijd dus . NU kijk ik net in de map op het declaratieformulier en heeft ze de afgesproken uren zorg opgeschreven incl 1 uur reistijd per dag waardoor mijn uren ipv 27 op 34 uur komen . vinden jullie dat ik het hier mee eens moet zijn ? het is tenslotte niet mijn schuld dat zijj met het ov komt en ook niet haar schuld dat zij hier heen moet komen omdat Krzorg Rotterdam niemand voor me had of denken jullie hier anders over ? wil morgen wel even bellen naar kraamzorg rotterdam maar ben benieuwd hoe jullie hier over denken ?
Heeft je kraamverzorgster het niet verkeerd begrepen? Natuurlijk mag zij best reistijd schrijven, maar niet ten koste van jou! Die 7 uur moeten toch ergens anders gedeclareerd worden. Ter vergelijking, ik heb ook jaren reisuren geschreven, maar die zijn nooit aan mijn opdrachtgever (jij in dit geval) doorberekend, maar altijd doorberekend aan mijn werkgever (hier Kraamzorg Rotterdam). Ik zou desnoods bij mijn verzekering klagen, zij zullen ook niet voor de reistijd willen betalen.
Lijkt me niet ten koste van jou uren te moeten gaan. Ze zou bij haar werkgever gewoon 1 uur extra moeten vragen. Maar zonder dat het jou iets extra's kost/je uren in moet leveren..
Dit zijn geen kosten die voor jou zijn... dus voor jou gelden alleen de uren die ze bij jullie is geweest. Ik zou er wel even achteraan bellen. Zo is mijn kraamhulp op de eerste dag meer als 1,5 uur eerder vertrokken omdat ze nog een afpsraak had.. (ik had bij mijn dochter 3 uur per dag) ze had het wel geschreven,.... hiermee ben ik niet accoord gegaan. Heb haar zo wie zo niet meer toegelaten de volgende dag in mijn huis (heb klachten in gediend) maar dat had een andere reden.
Ik neem aan dat zij haar reiskosten vergoed krijgt van haar werkgever? Ik tenminste wel (ben dan wel geen kv, maar goed zit wel in de vvt-cao) Reistijd van ze zorguren afhalen vind ik raar. Ik word ook betaald voor de uren die ik werk. De tijd die ik nodig heb om op mijn werk te komen is voor mijzelf. Ik denk dat dat voor kraamverzorgenden ook zo is.
Dat heeft ze echt verkeerd begrepen, ik ben kv en mijn reistijd uren zijn natuurlijk niet voor de rekening van client maar voor het bedrijf waar ik werk. Zou er zeker achteraan gaan, weet niet of ze dossiermap van kraamzorg r'dam gebruikte of die van Allerzorg? In het eerste geval kan het misschien zijn dat ze die formulieren niet helemaal goed begrepen heeft. Kan ook nog zijn dat de administratie van kraamzorg Rotterdam de reistijd uren er gewoon weer aftrekt, zou gewoon even bellen.
dat lijkt me niet correct. wat als ze uit noord-nederland komt op de fiets? reistijd is niet voor de client lijkt me, die dient ze bij de werkgever te declareren.