zo vreselijk moe

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door robijntje1982, 9 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

ik ben bijna 24 weken zwanger en sinds een 2 weken wordt ik 's nachts regelmatig wakker van de pijn in mijn bekken.
    slaap daarna wel weer verder maar wordt elk uur/anderhalf uur wakker.
    overdag slaap ik vaak ook wel even, gister en vandaag 2 en 3 uur geslapen. ondanks dat ben ik kapot, het idee alleen al dat ik nog 17 weken moet of miss wel 19 weken moet pfff.....

laat morgen mijn urine testen en moet maandag toch voor bloedprikken van de vk dus ga ook vragen om te laten prikken op hb.

iemand ervaring mee of tips want ik ben aan het einde van mijn latijn en dan heb ik nog mazzel dat mijn man bij huis is.

2. mappel

mappel Niet meer actief

Och wat vermoeiend! Het zal met ups en downs gaan.. Slaap je slecht door je bekken pijn? Of word je gewoon wakker en lukt het niet meer? Gelukkig slaap ik vanaf 35 weken pas echt slecht. ik heb nu druppels van bach, rescue heet het gekregen. Misschien zit het tussen mijn oren.... maar sinds ik dat slik slaap ik weer als een roosje..

3. Inieminie83

Inieminie83 Actief lid

11 jul 2013
    351
    74
    28
    NULL
    NULL
    Als je wakker wordt van de pijn in je bekken zou je eens naar een bekkenfysio kunnen gaan. Mij heeft het erg goed geholpen. Laatste 10 weken van de zwangerschap zelfs geen last meer gehad.

4. miss84

miss84 Bekend lid

2 okt 2013
    943
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo herkenbaar!
    Heb t ook vanaf 20 weken ongeveer .
    Heb me eerder ziek gemeld, trok t echt niet.
    Denk goed aan jezelf!
    Sterkte.... Ik voel met je mee kijkend op de klok... 1:46 ;)
    Xx

5. robijntje1982

ik wordt wakker van de pijn en moet dan plassen. daarna slaap ik wel weer maar steeds kort omdat ik me dan weer moet omdraaien.

dat bach rescue kan ik nog wel eens proberen, wie weet helpt het.
    dat ik slechter zou gaan slapen hield ik wel rekening mee maar zo vroeg niet.

6. robijntje1982

ik loop al een aantal weken bij de fysio het helpt wel iets maarja zolang ik zwanger ben zal het niet helemaal overgaan.

7. robijntje1982

ik ben al bij huis dus dat scheelt maarja zoonlief moet wel naar school.
    afgelopen nacht was ik om 2 uur ook nog wakker dus zo meteen als zoonliefs op school is maar weer even op bed.

8. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Hier ook vaak rond een uur of 3 klaar wakker. Gewoon zomaar.. En dan kan ik dus ook echt niet meer slapen en lig ik klaarwakker naar 't plafond te staren, heel irritant. En dan 's middags weer zooo moe dat ik moet slapen.. handig. ;)

9. robijntje1982

heel erg irritant idd. ik val wel weer in slaap maar blijf erg moe. alsof er een vrachtwagen over me heen is gekomen ofzo:)

10. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Ik ga regelmatig naar de ortho manueel therapeut. Als ik snachts wakker lig van lichamelijke klachtjes dan weet ik dat ik weer een bezoekje moet brengen. Het werkt voor mij echt super!

Deel Deze Pagina