Lieve meiden, Ik ben weleens nieuwsgierig naar hoeveel jullie zijn aangekomen in week 24/25? Ik ben zelf ruim 7 kilo aangekomen, schrok daar best van...
ik ben 22 weken en 6kg aangekomen. Bij mijn eerste bleef ik heel lang op 6kg steken, dus maak me nu niet al te druk. Ik eet wel meer (wat logisch is) maar wel gezond. En daarnaast gun ik mijzelf ook af en toe wat lekkers, hetzij met mate. Vorige keer was ik in totaal 14kg aangekomen. Ik verwacht dit keer wel iets zwaarder te worden, want er zaten nog 2 zwangerschapskilo's aan toen ik ronde 2 begon
ik ben bijna 26weken en ben 10kilo aangekomen. het is mn 3de zwangerschap dus misschien dat dat ook meespeelt. ik moet ook eerlijk bekennen dat ik gewoon eet waar ik trek in heb en dat ik soms ook best veel kan eten. voor mij is het geen probleem als straks niet alle kilo`s eraf gaan omdat ik best iets zwaarder mocht zijn. ik houd het wel in de gaten dat het niet te hard gaat en bij de vk wordt het ook gevraagd. zolang zij niet zeggen dat het te hard gaat zal het wel goed zijn. ik ben hoofdzakelijk op mn buik aangekomen en verder ben ik bijna niet dikker geworden.
Ik ben nu 24 weken zwanger en 8,1 kilo aangekomen, waarvan er 5 al bij 20 weken aanzaten. Ik eet gezond: 2 stuks fruit, 4 boterhammen met stroop/kaas/vlees. 2 liter drinken (vruchtensap dat ik meng met water zoals ranja). groenten en pasta/aardappelen etc. soms thee met suiker en af en toe een koekje. In het begin heb ik tot 16 weken voornamelijk plat gelegen door extreme misselijkheid, toen moest er ook iets in mijn maag zitten om overgeven te voorkomen, dat verklaart die 5 kg. Verder is wat meer aankomen nog altijd beter als te weinig. Ik ben benieuwd waar ik eindig maar ik heb vertrouwen dat het wel goed komt. Dit is overigens mijn 5e zwangerschap, bij de eerste kwam ik 20 kg aan (die er na 6 weken ook weer af waren, ik was toen 23). Bij de 2e kwam ik meer aan (door medicijnen) daarna duurde het ook langer. Bij de 3e kwam ik 16 kilo aan en bij de 4e 15kilo, bij de laatste zwangerschappen verdwenen de laatste 6 -8 kilo niet binnen een paar weken, maar heb ik er later weer afgekregen. Bij de laatste 2 was ik rond 24 weken alleen nog geen 8 kilo komt vast goed, al baal ik ook elke keer van de weegschaal.
eerst 9 kilo afgevallen, en die zitten er nu weer aan. Dus eigenlijk 0 kilo. Ik hoop dat er niet te veel meer bij komt. Bij mijn 1e totaal 12 kilo aangekomen.
Ik was de eerste 8 weken al 7 kilo bijgekomen en ook ik at en eet niks geks. Nu 28 weken zwanger en 14 kilo bijgekomen. Tja.
Zelfde als jij, 7 kilo nu. Volgens mij is dat redelijk normaal als ik deze site mag geloven: 24 weken zwanger gewicht | Brabbels Hiebij vergelijken ze het landelijke gemiddelde (+6 kg in week 24) met het gemiddelde van alle gewichten die op de site zijn ingevoerd (zit tussen de +3 en de +9 kg in week 24). Je kunt het ook per week bekijken!
inmiddels 0.5kg aangekomen.. terwijl ik niet weinig eet.. (ook niet voor 2 trouwens maar zeker wel genoeg)
3 kilo afgevallen. Mijn opa is toen erg ziek geworden en overleden... Die drie kilo zaten er trouwens snel weer aan...net als de 14 kilo daarna
nu met bijna 28 weken pas 5 kilo aangekomen en ik schommel heel erg met mijn gewicht. kan soms wel 1 kilo verschillen met de week ervoor. ik vind het zelf te weinig voor 28 weken.
denk dat het bij mij ook al rondde 6-7 was toen hoor nu inmiddels 12-13kg op 35weken waarvan slechts 1-2kilo de laatste 6 weken
Ik ben nu 35 weken zwanger en ruim 22 kilo bijgekomen, maar dat is echt baby en heel erg veel vocht. Heb toevallig verleden week nog eens mijn eigen spijkerbroeken geprobeerd om te kijken of ik niet zo dik was geworden en ik paste nog netjes in mijn maat 40
Hier nu bijna 27 weken en 14 kg erbij, bij oudste was het bij 36 weken 25kg die er ook weer snel af gingen na de bevalling dus duimen dat het dit keer ook zo mag zijn!
Tja inderdaad.. Je kunt beter 30 kilo aankomen die er binnen een paar weken weer af zijn, dan 10 kg waarvan de helft blijft zitten. Dan zou ik liever het eerste willen
Ik ben op 26 weken 4kg bijgekomen. Moet wel zeggen dat die 4kg erbij was rond week 23 nu tot week 26 is dit zo gebleven. Fingers crossed want ik hoop niet al te veel bij te komen. Zodat ik mijn slanke lijn niet hellemaal verlies of snel terug krijg. Ik heb soms wel erg schrik dat het dat was voor mijn lichaam en dat ik er vanaf nu niet meer ga uitzien in bikini... Nu als je sommige vrouwen ziet dan geloof je niet dat ze baby's hebben gekregen. Als je andere ziet denk je jeetje... Dusja we zullen moeten zien wat het geeft!
Het is zo te lezen echt verschillend bij iedereen... Merken jullie ook dat jullie op bepaalde plekken dikker zijn geworden bv heupen, billen of armen of echt alleen bij de buik?