Wat heeft jullie oudste kindje getrakteerd op de crèche na de geboorte van een broertje/zusje? Ik ben op zoek naar ideeën
Van die Nijntje koekjes(kant en klaar),jasje insmeren met glazuur en daar muisjes op.Makkelijk,goedkoop en erg leuk!Eventueel folie erom en een kaartje eraan ofzo.
Ik had van die koekjes met chocola erop (zoiets als Scholiertje van Lu, maar dan eigen merk Aldi/Lidl o.i.d.) In de oven heel even een beetje laten smelten, muisjes erover strooien en weer laten stollen. Waren hier niet aan te slepen! KDV, werk, kraamvisite.....we BLEVEN bijmaken!
Mijn mannetje trakteert straks op roomsoesjes, gedoopt in witte chocola en een laagje blauwe sprinkels.
Mini cup cakes met witte glazuur en blauwe kleine versierseltjes (sorry weet de naam zo even niet meer, zal deze morgen opzoeken)
Gezonde zelfgemaakte volkoren muffins met een vlaggetje erin met de tekst "R enske is grote zus..." en dan op de achterkant "... van V eerle!". Een week eerder was een ander kindje grote zus geworden (toevallig ook een R enske haha), en die had beschuitjes met muisjes getrakteerd, maar de meeste kindjes wisten daar nog geen raad mee. Dat waren vooral veel muisjes over de hele tafel dus
Spekjes versierd met muisjes... Opgestoken in n taart Zie: leukekadootjes.nl Bij geboortetraktaties En voor de juffen een geboorteboeketje.