Goedemorgen, Daar ben ik weer... Ik heb een vraag misschien dat iemand dit herkend of er ook last van heeft? Ik ben nu 18 weken zwanger van mijn eerste kindje. Sinds week 12 heb ik al last van een soort van uitslag in mijn gezicht, hals en borst. Het zijn allemaal hele kleine rode puntjes, jeukt niet. In mijn gezicht zit de uitslag vooral naast mijn ogen. Daarnaast ook licht op mijn wangen en kin. Onder mijn kin gaat het verder. Ook heel mijn nek zit onder. En mijn hals/borst ook. Ik weet niet wat dit is. Heeft iemand enig idee? ik word er gek van en zou graag wat tips krijgen om het weg te werken. Foundation helpt heel lichtjes.
Verstandig om even vijfde ziekte en rode hond te googelen, ziet het er hetzelfde uit? Dan even langs de huisarts. Geen idee of dat jeuk hoort te geven.
Zijn het een soort gesprongen haarvaatjes? Dat het echt onderhuids zit, en je het dus ook niet voelt aan de buitenkant? Dat heb ik ook op mijn decolleté. Het is alleen op de plek waar de zon komt, dus ik denk dat dar de oorzaak is. Ik kijk nu echt uit me de zon!
Hier heb ik een foto... Tis echt heel raar en weet niet wat ik er aan moet doen. Het is een paar weken weg geweest. en nu in ergere mate terug.
Ja ik heb een afspraak gemaakt voor maandag ochtend. Maar dacht dat misschien iemand het herkende en al wist wat het kon zijn.
Ja ik zou ook naar de huisarts gaan en dit niet op een forum vragen... Snds wanneer heb je het... Maandag lijkt mij wel wat laat... Heb je de assistent gezegd dat je zwanger bent en waar je last van hebt, misschien kan de arts je vandaag nog zien... Ik zou bij dit soort dingen niet te lang wachten, wil je niet ongerust maken maar das persoonlijk....
Stel dat het de 5de ziekte is dan kan het dodelijk zijn voor je baby ik zou maken dat ik bij de huiarts kwam.