Hoi, Ik ben nog pril zwanger nu precies 5 weekjes. Nu heb ik sinds gister last van menstruatiekrampen. Ik lees dat dat heel vaak voor komt maar dan staat er last van menstruatiekrampen en bij veel meiden zal dit in de buik zijn maar ik heb het in mijn onderrug echt net het gevoel dat ik ieder moment ongi moet worden. Normaal als ik ongi werd had ik deze krampen ook in mijn onderrug. Wie heeft dit ook gehad en kan me een beetje geruststellen?
Hoi Lara, Ik kan je niet geruststellen, maar alleen zeggen dat ik het ook heb helaas.. Ik probeer me er niet te druk om te maken want ik kan toch niks doen totdat de eerste echo is geweest. Dan pas geloof ik het ook en als het hartje dan klopt word ik hopelijk iets geruster. Ik heb ook alleen last van mijn rug, wat menstruatiekrampen en that's it. Veel sterkte en succes maar ook: gefeliciteerd met je zwangerschap!
Hai meis, Daar moet je je niet druk om maken hoor, hoort erbij heb t soms nog wel eens! gefeliciteerd met je zwangerschap
Maak je niet te veel zorgen meid! Een ongesteldheidsgevoel in het begin van de zwangerschap is heel normaal! Had het zelf niet erg, heel soms een krampje. En dat heb ik nu zelfs nog wel eens. Maar ik hoor heel veel meiden hierover hoor! Zolang je geen bloedverlies hebt en erge kramp, hoef je je geen zorgen te maken. Geniet er van en van harte!
ik heb van 3 tot 6 weken zwangerschap het gevoel gehad alsof ik ieder moment ongesteld zou worden. Zo ontzettend eng! Ondanks de positieve test durfde ik het toch niet te geloven en was ik zooo bang dat het mis zou gaan! Inderdaad die pijn in je rug en ik had altijd pijn in m'n bovenbenen... had ik toen ook. Langzaamaan werd dat minder. Alleen als je pech hebt komen er andere klachten voor in de plaats, die echter wel duidelijk herkenbaar zijn als zwangerschapskwaaltjes. Misselijkheid bijvoorbeeld, vanaf een week of 6 had ik dat. Op het moment dat ik er last van had, baalde ik ervan omdat ik me zo beroerd voelde en op het moment dat ik het eventjes niet had, was ik zo bang dat het niet goed zat en wilde ik dat het terugkwam.. het was eigenlijk nooit goed... Die eerste weken duren gewoon erg lang.. Maarreh: Gefeliciteerd met je zwangerschap
nou dat heb ik ook gehad en van vriendinnen die ook zwanger zijn hor ik hetzelfde. Tot nu toe gaat het overal goed dus het zal er wel gewoon bijhoren. Beetje gerustgesteld? Groetjes!
Ik heb ook ongikrampen gehad in het begin. Ik ben net erover heen, en heb er nu een week of 2 geen last meer van (gelukkig!). Ik had ook het gevoel alsof ik ieder moment ongesteld kon worden. Iedere keer naar de wc weer niet durven kijken of er bloed op het papiertje zat... Maar helemaal niet, tot een week geleden een beetje bruin. Maar dit was gelukkig met een dag weer over, dus waarschijnlijk wat innestelingsbloed. Maar de pijn die je omschrijft is inderdaad normaal...
Ik ben weken lang naar de wc gehold in de veronderstelling dat ik toch ongesteld was geworden. Maar dat was dus nooit zo. Ik ben 6 dagen geleden bevallen van een gezonde zoon. Dus het hoeft echt niets te betekenen. Zolang er geen helderrood bloed te zien is, heb je grote kans dat het allemaal goed gaat. succes met je zwangerschap
hoe herkenbaar! ik heb afgelopen woensdag positief getest en durf het nog steeds niet te geloven, voel me echt volstrekt normaal en heb altijd het idee gehad dat als ik zwanger zou zijn ik wel zou merken dat er iets anders was aan mn lichaam.. maar niet dus, dit maakt me heel erg onzeker... Ik hoop zelfs stiekem om misselijk te worden, een soort van bevestiging
Ik lees het wel vaker dat mensen zeggen zolang je geen helder rood bloed verliest is er niks aan de hand... Ik had met ongeveer 5 weken helder rood bloedverlies. (zonder buikkrampen) De gynaecoloog zei juist tegen mij: Oh..dat maakt niet uit. Helderrood bloed is niet zo erg. En inderdaad ik heb met 6 weken en 5 dagen een hartje zien kloppen. Dus bloedverlies zegt ook nooit wat. Wilde dit even melden voor de mensen die zich zorgen maken als ze ineens helderrood bloed verliezen
Als je helderrood bloed verliest kan een klein beetje niet zo veel kwaad. Maar je kan dan voor de zekerheid toch wel beter aan de bel trekken bij de gyn. In veel gevallen is het niets, maar soms zet het door, en gaat het wel fout. Zeker als er stukjes in het bloed zitten moet je maar snel met je gyn bellen.
dames die hyves hebben.. heb hier een hyves gevonden voor mama die in februari 2009 bevallen http://februari2009mama.hyves.nl/
Lara dat je het in je onderrug voelt, kan ook te maken hebben met de ligging van je baarmoeder. Bij veel vrouwen is deze wat meer naar achter gekanteld, waardoor je het meer onder in je rug dan onder in je buik voelt. De gynaecoloog vertelde me dat donderdag! Maak je geen zorgen!