Kraamzorg in Leidsche Rijn- welke?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door vlieger, 15 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlieger

vlieger Lid

28 jul 2010
    50
    0
    0
    Randstad
    Ik moet me snel aanmelden voor kraamzorg. Ik woon in de Leidsche Rijn, en wordt een beetje gek van de hoeveelheid informatie- heel veel verkoopbrochures, maar ik zou wat ervaringen ermee willen horen.

Welke buro hadden jullie in de Leidsche Rijn? de Waarden? Yunio? Kanga en Roe? Iets anders? En hoe beviel het?

2. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    M'n zusje woont in 't zand. zal eens vragen welke kraamzorg zij had. ze was er erg tevreden over. je zou ook eens aan je verloskundige kunnen vragen welke kraamzorg ze aanraden. ze moeten er immers ook mee samenwerken dus weten wel welke er goed is. mij konden ze hier in ieder geval wel een kraamzorgbureau aanraden.

3. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    Ik kan absoluut KraamInzicht aanbevelen. Echt een super organisatie! Ze werken voornamelijk met free lancers die werken volgens de "oude" kraamzorg principes, dus ook de papa en de oudere kinderen verzorgen etc. Geen gedoe met "we mogen alleen de was doen van moeder en baby" enzo, gewoon heerlijke verwennerij. Iedereen in mijn omgeving heeft kraamzorg via hen genomen, en echt iedereen is even tevreden.

Ze werken in heel de regio Utrecht, ook in Leidsche Rijn.

Succes!

4. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

ik heb 2 x de waarden gehad, toppie!! goed bevallen!! succes met de keuze ennuhh leuk nog een leidsche rijn mama

5. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.580
    113
    Ik woon ook in Leidsche Rijn ('t Zand) en bijna iedereen bij ons in de straat heeft voor de Waarden gekozen. Ik ook. Het is natuurlijk altijd afwachten wie je in huis krijgt, maar organisatorisch vond ik het goed. En ze hebben een 24-uurs telefoonservice voor vragen, ook na je kraamtijd.

6. vlieger

vlieger Lid

28 jul 2010
    50
    0
    0
    Randstad
    Bedankt voor jullie reacties! Ik had al een aardig goed gevoel over de Waarden obv de website- no-nonsense en duidelijk- maar fijn om te horen dat mensen daar goede ervaringen mee hebben.

KraamInzicht had ik nog nooit van gehoord- ik zal daar ook eens naar kijken.

Bedankt!

7. juffie2008

juffie2008 Niet meer actief

ik heb 2 verschillende mensen gehad, beide erg kundig... grappig dat een hele straat voor de waarden kiest

8. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.580
    113
    Ha, maar dat is toevallig hoor. Want meestal regel je de kraamzorg voor de 12e week en dan is de buurt nog niet op de hoogte. Je kunt dus ook niet vragen naar ervaringen.

9. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    hier ook 2 keer de waarden. 1e keer was echt super bevallen, 2e keer qua kraamverzorgster minder, maar de organisatie pakte dit goed op.
    Dus 2 plusjes voor de waarden.

10. shai

shai Actief lid

16 sep 2008
    119
    0
    0
    conductrice
    vleuten
    hier nog een leidsche rijn mama en ik heb ook 2x de waarden gehad hele kundige kraamverzorgsters die me perfect geholpen hebben in de kraamweek

11. babyproject

babyproject Niet meer actief

Hier ook supergoede ervaringen met de Waarden. Heb me weer aangemeld!

Deel Deze Pagina