Kraamzorg in Rotterdam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door LW85, 29 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Jaaa daar ben ik ook geweest toen ik was bevallen..
    Geweldig hotel, lekker rustgevend :D

2. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Zussen hebben beiden kraamzorg gehad van de Waarden, 4x totaal..
    Op zich goede ervaringen mee, maar ja soms heb je er een tussen die minder hard loopt..
    Zelf heb ik voor de eilanden gekozen, woon in spijkenisse. Vond de website van de waarden wat minder overzichtelijk en vd eilanden wel heel duidelijk en netjes.. Daar eigenlijk mijn keus op gebaseerd :)
    Na intakegesprek kun je niet meer wisselen, omdat je die pas rond 7e maand krijgt.. Nu ben je verzekerd van zorg en word je ingepland, als je dan nog op zoek moet naar een nieuwe kraamzorg, zit je er vaak sneller naast :(
    En zou bij het intakegesprek aangeven dat je graag iemand wil die ook goed engels kan spreken :)

3. MamaLinnie

MamaLinnie Bekend lid

19 dec 2009
    885
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kraamzorg Rotterdam, ik kreeg eerst een leerling met haar begeleidster. Terwijl ik aangegeven had geen leerling te willen (ivm eerste kindje) en ze was onzeker en defensief tegen haar begeleidster. Ik heb eind van de middag direct met kraamzorg gebeld dat ik dat meisje niet meer wilde....daarna is de begeleidster gebleven. Een lieve Surinaamse vrouw die veel deed. De laatste twee dagen kreeg ik een andere vrouw. Zij begon het eerste uur met kletsen en een kopje thee en deed weinig...Voor de volgende bevalling kies ik wel een ander organisatie. Ik heb nu informatie opgevraagd bij House of Care omdat we misschien extra uren af willen nemen ivm een tweeling. Het is een particuliere organisatie maar wordt wel vergoed, ze garanderen ook 49 uur verdeeld over 8 dagen.

Deel Deze Pagina