als ik mijn buik zie ga ik erg twijfelen hij is mega!!!! t is wel me 2e zwangerschap ! maar denk nu een week of 4 te zijn heb 8 feb mijn spiraal weg laten halen heb een week gevloeid en daarna niet meer ongi geweest moet afwachten tot 14 april dan krijg ik een vroege echo om te kijken . maar die buik is niet normaal , hoewel ik er wel lekker mee kan pronken
Haha dat is inderdaad al een aardige buik voor net 4 weekjes Ik ben bijna 17 weken zwanger van de 2e maar die van mij is nog niet zo Ach, lekker van genieten joh
dat is idd best een buikje voor 4 weken... vaak komt het doordat alles zich aan het nestelen is en je darmen kunnen er gevoelig op reageren waardoor je buik wat opzet.... achja lekker van genieten toch!
Ik zat even te kijken maar je zegt dat je spiraal er 8 feb uit is gehaald... ik weet niet hoe zoiets werkt (met hormonen, zonder hormonen) maar dat is dan toch 6 weken geleden? Kan dan inderdaad langer dan 4 weken zijn toch? Of werkt dat zo niet bij een spiraaltje hihi...
was een spiraal met hormonen en de kan op eisprong is klein maar heb m iedere maand gevoeld 2 dagen na t verwijderen dacht ik m te voelen maar begond daarna te bloeden dat is denk ik geweest van t verwijderen en geen ongi . maar jah maakt ook verder niet uit . ik ben lekker zwanger alleen even afwachten hoelang
Je hebt inderdaad voor 4 weken al een flink buikje! Wel mooi. Hoop alleen niet voor dat het er 3 zijn.
ik hoop voor je dat het niet allemaal darmen zijn! Dan krijg je het nog zwaar op het toilet Hoop voor je dat je al iets verder bent
ik heb het ook wel eens meegemaakt in mijn omgeving dat iemand zo vroeg al een buik heeft! het kan dus wel degelijk. wel heerlijk dat je er al mooi mee kan pronken..
Nou...ik vind het een prachtig mooi buikie Ik ben nu iets meer als 6 weken zwanger van m'n derde kindje, maar heb al echt ook een flinke buik,,durf nog niet te showen,als mensen gaan vragen lijkt het zo dom om te zeggen dat je nog maar 6 weken bent... Fijne zwangerschap!!! Marisa