Dit zal waarschijnlijk wel heel stom klinken maar goed Ik heb nu 3 weken geleden licht positief getest. Het was nog 4 dagen voor m'n NOD dus het was ook wel logisch dat het licht positief was. 3 dagen later weer getest en toen nog een licht streepje maar wel al iets duidelijker dan de eerste. Ik ben niet ongesteld geworden en heb zwangerschapsklachten genoeg om me duidelijk te maken dat ik zwanger ben. Nu wil ik eigenlijk nog een test doen, een mooie die ik kan bewaren voor later.... maar ik durf gewoon niet! Ik ben zo bang dat ie negatief aangeeft en dat ik helemaal in paniek raak Herkenbaar? En bestaat die kans dat het negatief is als je gewoon wel zwanger bent??
Hahaha wat herkenbaar, ik had precies hetzelfde, durfde ook niet meer te testen, zo bang dat ie negatief zou zijn!
Hihi ben ik iig niet de enige gek En wat heb je gedaan, gewoon vol zenuwen gewacht tot de echo met de angst dat de gyn zou zeggen ' maar mevrouw, u bent helemaal niet zwanger!?'
haha ben dus niet de enigste en ik heb ook 4 testen gedaan haha en nog in angst zitten hihi je moet ook aan het idee wennen denk ik..
Ik heb idd niet meer getest. Ook omdat ik hiervoor een missed abortion heb gehad, en weken na de curettage nog positief testte. Dat hormoon kan wel een tijdje in je lichaam blijven. Ik prentte me steeds maar in dat mijn menstruatie niet voor niets uitbleef, en dat ik toch echt in het begin een paar (licht) positieve testen had!
Ik zie dat jij ook getest hebt met die strips.. ik ook! En heb al vaker gelezen dat die sowieso niet erg duidelijk worden.
Ja ik heb hier op het forum ook weleens gevraagd of er meiden zijn die 2 vette strepen hadden, maar volgens mij waren er geen reacties. (of ze vinden mij gewoon een biaaatch, dat ze niet op me willen reageren )
Hahahha Ik had het ook! Ik had nog een cb digitaal liggen. Had ik al 1x mee getest, maar had nog 2 strips over. Uiteindelijk heb ik mezelf toch over die angst heen gezet en toch getest, stond gewoon ZWANGER hoor!!!!!!! Maar zal toch blij zijn als ik een mooie echo heb gehad de 14e!!!
Haha dat zal wel wat meevallen Anabella, ik heb de digi test gedaan van CB de eerste x daar stond duidelijk ZWANGER na mijn MK en operatie aan de baarmoeder durfde ik niet te kijken en had ik hem op de keuken tafel gelegd mijn vriend loopt er langs en vliegt me om de hals haha was wel een mooi moment daarna toen hij op zee was heb ik drie gewone tests van CB gedaan en die gaven een vette dikke plus aan dus misschien een idee om van CB 1 te halen
Ik heb zelf in het begin twee testen (had er maar twee thuis) gedaan en die waren positief. Bij de tweede was ik alweer super nerveus, want stel je voor zeg dat ie negatief is.... Toen Moeders voor Moeders, die doen ook een test, en stel je voor dat die negatief is... dan ga je toch af! (naast de teleurstelling) Maar tja.. alles was en bleef positief! Daarna moest ik naar de verloskundige en kreeg een echo.. stel je voor dat er niets te zien is... En dat blijft elke keer weer zo. Ik ben mega zwanger (vraag maar aan de wc potten waar ik in de buurt ben geweest ) maar soms blijft de twijfel aanwezig. Ik denk dat jij je geen zorgen hoeft te maken en dat je gewoon een test kan doen die vet positief zal zijn inmiddels! Groetjes Daphne
Ja hoor, heb ik weer! Net toch maar ff een test van CB gehaald bij de apotheek. Er staat eroverheen plassen maar omdat ik bij de andere testen ook altijd een potje gebruikt heb deed ik dat nu ook. Minuutje wachten.... wat zie ik, alleen een heeeel vage horizontale lijn en geen verticale lijn! Ik helemaal in paniek, maar ik heb ook geen controlestreep dus.. test mislukt!! Net in alle haast nieuwe testen gehaald en nu ben ik helemaal in paniek en hoef nog niet te plassen dus zal een tijdje geduld moeten hebben voor ik weer een test kan doen
Ja loop behoorlijk te stressen Dacht net dat ik wel weer nodig genoeg moest dus ik naar de wc.... krijg ik het staafje niet op tijd bij de straal zodat alleen het laatste kleine drupje erop terecht komt. Weer een mislukte test!!! Word hier echt kierewiet van.... en ga over een half uurtje naar m'n vriend die naar het ziekenhuis ligt... en dan wil ik niet zo gestressed en onzeker zijn
Vang het op in een glas of potje, net als de eerste keer. Dat is toch echt het betrouwbaarst, zeker als je heel nodig moet (plas je al snel over de hele test heen) of een klein beetje eruit wil persen, dan krijg je zo'n zielig straaltje en probeer dan maar eens te mikken hahaha! (je weet er nu dus alles van) Ik heb ook eens getest met een paar drupjes in een glas, maar het was wel genoeg!