Hallo dames! Even een vraagje.. Ik ben nu een paar weekjes zwanger, en moet binnenkort een kraamzorg gaan regelen. Maar nu zijn ik en m'n vriend een beetje aan het kijken, maar het is best moeilijk wie we moeten kiezen. Waar we naar moeten kijken etc. Weten jullie een goeie kraamzorg in de omgeving van Rotterdam (Hoeksche Waard) Waarom hebben jullie daar dan voor gekozen, waarom vonden jullie hun goed? Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen! Alvast bedankt!
careyn kraamzorg. Een vriendin van mij zat daar en was tevreden. wij hebben ons daar dus ook ingeschreven.
Wij hadden ook kraamzorg DAT , zij geven bijna 100% garantie dat je heel de week dezelfde kraamverzorgster hebt. Erg tevreden over, beide keren!
We zijn een beetje aan het rondkijken, en kijken wat de meeste kunnen bieden zeg maar! Bedankt alvast voor jullie reacties.
Wat zijn er veel keuzes jeetje... Net echo gehad, alles ziet er super goed uit! Ben nu 8 weken en 4 dagen.
Wij hebben ook de eilanden. Ze is nu 4 dagen geweest en is echt heel erg goed/lief... Als je meer info wilt mag je me pb sturen.
Ik had de laatste keer De Waarden, die zijn me het best bevallen. Andere keren had ik Take Good Care en Kraamzorg Nederland, waar bij beiden best het e.e.a. mis is gegaan in de communicatie. Enige nadeel vond ik dat er tijdens de bevalling toch een stagiair meekwam, ondanks dat ik had aangegeven dat ik dat eigenlijk liever niet had tijdens de intake.