Vandaag vroegen ze op het werk nog of ik de kleine al voelde, zeg nog zo mooi van nee... Nu zat ik vanmiddag rustig te werken en voelde ik heel laag ineens een soort van zachte veeg in me beek (zo moeilijk te beschrijven) Zal dit dan nu toch al echt de kleine zijn? Ik weet wel dat het heel beweeglijk is, was gister even met de angelsound aan het luisteren en had het hartje net gevonden en hoorde wat gerommel en ja hoor weg was het! Zat het dus al weer heerlijk aan de andere kant. Maar zou ik nu dan toch al het geluk hebben dat ik het zo vroeg voel? Zou wel super zijn, omdat ik verder niks van de zwangerschap merk, behalve dat ik begin te groeien...
Dat kan prima hoor! ik voelde mijn kinderen ook al vlak voor de 16 weken. Geniet ervan meis, heerlijk gevoel!!
Dat kan zeker hoor!! ik voelde de kleine meid al met 14,5 weken! Begon ook met een zachte veeg, gevolgd door een plopje van binnen.. Je zal nu ook merken dat je het langzaamaan steeds vaker gaat voelen... Leuk leuk!!
Volgens mij kan dat al wel hoor! Ik heb het idee dat ik onze kleine frummel ook al voel sinds de 14e week ongeveer. Steeds ietsie duidelijker. Is het 2e kindje en de eerste voelde ik na 20 weken, toen lag mijn placenta ook tegen mijn buikwand aan, en nu tegen mijn rugkant. Heerlijk gevoel he! Geniet er van.
Het kan zeker! Ik voel mijn beebje elke dag wel een paar keer. Maar het is ook al de 2de waardoor ik het sneller herkende. Manlief heeft het zelfs al kunnen voelen. Nog even en je hebt geen rust meer Geniet er lekker van!
Ik voelde het kindje ook al heel vroeg dat anderen zeiden dat het eigenlijk nog niet kon.. maar het gevoel is altijd hetzelfde gebleven!
Kan goed, ik voelde de baby met zekerheid na 17 weken, maar in de 1 a 2 weken daarvoor al vaag gekriebel waarvan ik toen al vermoedde dat het misschien wel eens de baby zou kunnen zijn.
Leuk eej, ik voelde het bij 15 weken al. Ik lette er ook heel erg op, 't word nu alleen nog maar duidelijker & meer. Geniet ervan, dat doe ik ook
Leuk he, ik voelde vorige week bij 15 weken voor t eerst daarna even niet en sinds vandaag is de kleine zelfs behoorlijk actief. Vind het wel erg gezellig