Afgelopen maandag is het navelstompje eraf gevallen.. nu sinds gister zit er steeds wat bloed in dr luier van dr naveltje. is dat normaal? en mag ik t schoonmaken en waarmee? Debby
nu is ze net in bad geweest en is het meeste bloed er wel af. maar als ik goed kijk zie ik ook iets van wit vocht zitten onderin bij dr navel. wie kan ik bellen om daarover tevragen? maak me er een beetje zorgen om. vk, cons bureau of huisarts? debby
maakt niet uit je mag ze allemaal bellen. maar het is normaal hoor dat er wat vocht of bloed uitkomt. gaat vanzelf wel over. succes Lonneke
Ik deed er altijd een gaasje op, gewoon los erop en dan de luier erover. Dat was op advies van mijn kraamverzorgster.
ik strooi deze poeder op haar naveltje.. http://www.weleda.nl/index.php?id=229 Droogt gelijk het wondje in zeg maar.
Gewoon goed schoon houden met water, eventueel rondom het naveltje (dus niet erop) met een gaasje deppen met een beetje alcohol en verder zo droog moglijk houden. Probeer de luier om te vouwen, of knip er een stukje uit, zodat de navel niet geirriteerd word doordat die er elke keer langsschuurt. Bij twijfel mag je altijd bellen naar de vk of het cb. Als het jou geruststeld, gewoon doen hoor...