Kraamzorg op andere adres

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Sallo, 29 apr 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sallo

    Sallo Nieuw lid

    29 apr 2024
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hey,

    Ik ben ingeschreven op een andere adres dan waar ik mijn kraamzorg wil ontvangen het is wel in dezelfde stad. Kunnen kraamzorg er een probleem van maken? En ik zit sinds 2 weken bij de gynaecoloog komen die dan in de kraamweek op bezoek?
     
  2. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    6.013
    5.464
    113
    Vrouw
    Als het in dezelfde stad is lijkt het me dat ze daar geen probleem van maken. Ik zou het wel even aan ze doorgeven en vragen of ze het geen probleem vinden.

    Als je in Nederland woont komt de vk langs in je kraamweek. Ben je al bekend bij een vk?
     
  3. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    11.521
    13.120
    113
    Vrouw
    Zeker als het in dezelfde stad is lijkt me dat geen probleem. Er zullen ook vast wel mensen na inschrijving bij de kraamzorg verhuizen. Dan is het ook een ander adres.
    Ik zou het wel zo snel mogelijk doorgeven aan het kraamzorg bureau.
     
  4. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.878
    16.030
    113
    Gewoon even bellen erover :) ik had 14 jaar geleden zelfs een andere regio + kraamweek inwonend bij mijn ouders waardoor het geen "gezin van 3" was maar "3 + 8 personen". Na telefoontje was dat geen probleem, alleen uren werden aangepast.

    Nee, gewoon de verloskundige. Nacontrole bij 6 weken mogelijk wel in het ziekenhuis (afhankelijk van de reden)
     

Deel Deze Pagina