Ik ben 7w4d en nu al 2 goede echo's gehad, maar heb vandaag voor de tweede keer bruine en beige afscheiding. Er zat zelfs net een klein rood sliertje doorheen (Afgelopen zaterdag ook, toen mocht ik meteen bij de gyn komen maar echo zag er prachtig uit) heb ook echt behoorlijk ongi gevoel, maar dat heb ik al weken met vlagen. Heb niet het idee dat het nu erger is dan eerst. Ik heb donderdag weer een echo. Heb er zelf zo'n hard hoofd in dat dit goedkomt... Ook al zag de echo er prachtig uit zaterdag. Meer mensen ervaring hiermee?
O wat een spanning voel je dan he! Ik had ook tot week 16 vaak een beetje rood of bruin bloedverlies. Het bleek een poliepje te zijn op de baarmoedermond. En ook daarna heb ik nog wel een paar keer wat bloed verloren en zie mn onderschrift.... Geen paniek hoor. Als het mis is krijg je echt weeen. De menstruatiekramp is wss van de groeiende baarmoeder.
kan zijn dat je baarmoeder nog wat oud spul opruimt of een wondje van je baarmoedermond. zolang het hierbij blijft is er niets aan de hand. de krampen horen er helaas gewoon bij. dat is het groeien van je baarmoeder fijn dat je 2 goede echo's had. over 2 dagen zie ik mag je weer. bespreek het daar even, hopelijk lucht het ook voor je op
Bedankt meiden, Ja ik weet helaas hoe het gaat als het foute boel is heb al 3 miskramen gehad, dus daarom kan ik ook zo moeilijk positief blijven. Hoewel ik deze keer voor het eerst kloppend hartje heb gezien. Zou zo graag willen dat het ophoudt... Heb zelf een beetje het idee dat het misschien komt door drukte (veel inspanning) vorige week heeft m'n dochter in het ziekenhuis gelegen en gisteren waren we weer de hele dag bij het ziekenhuis voor afspraken met verschillende artsen (heel vermoeiende dag) Zaterdag zei de gyn dat het heel vaak voorkomt en ze ook helemaal niks zag in de baarmoeder waardoor het zou kunnen komen. Dus probeer er maar vanuit te gaan dat er niks ernstigs is. Maar het is wel zenuwslopend!
Veel inspanning kan heel goed de reden zijn. Ik hoop dat je snel weer goed nieuws krijgt bij de echo en lekker kan genieten! Over een paar weekjes ben je ook de spannendste tijd voorbij. Ik snap heel goed dat je je zorgen maakt als je al eerder een miskraam hebt gehad. Sterkte en probeer te relaxen
Nou wilde toch nog even delen dat het er vandaag allemaal perfect uit zag op de echo en dat ik zowaar weer 4 dagen vooruit ben gezet! Mijn eerste berekening klopte dus toch gyn kon weer niks zien van bloed oid in de baarmoeder dus geen reden tot zorg bedankt meiden!
Ik zag dit topic en zag jou als TS... Ik dacht: Nee! niet weer Shart! Maar wat een opluchting dat je vandaag een goede echo hebt gehad en dat je zelfs vooruit bent gezet! Heerlijk meid! Ik weet dat het moeilijk is, maar ik hoop toch van harte dat je een beetje kunt genieten. Het is je van harte gegund!
Ongi gevoel hoeft helemaal niets te betekenen. Ik heb ook af en toe nog lage rugpijn of steekjes in mijn onderbuik. Hoort ook bij de zwangerschap. Bloedverlies kan allerlei oorzaken hebben (wondje, oud bloed, door seks, etc.) veel succes en hopelijk blijft alles goed gaan! Hooo sorry zie net je berichtje hier boven.. Gelukkig meid, geniet er lekker van!