Bestaan er cd's met liedjes voor mama en baby? zeg maar als je baby nog in je buik zit? bv van die lekkere rustgevende muziek, ook voor de mama?
het is inderdaad bewezen als je altijd hetzelfde liedje zingt of hetzelfde rijmpje opzegt aan je baby hier rustig van word en hem zo kan sussen na de geboorte. ik doe het ook, zing elke dag hetzelfde liedje voor mijn kleine meid.
idd, het bestaat, maar waar en welke? Ik weet dat er zowiezo de baby muziek serie is, klassieke muziek speciaal voor baby's van mozart en bach enzo. Dus dat lijkt me voor nu ook wel een goede keus (baby einsteind collectie)
Ik heb hier toevallig gisteravond nog naar gekeken. Op www.rattlerecords.nl kun je de Lovely Baby cd's van Raimond Lap bestellen. Er zijn ook Lovely Pregnancy cd's. Ik heb gisteren wat van hem opgezocht op Youtube, en de laptop bij mijn buik gezet, want het kind maakte me toch een kabaal daarbinnen. En ja hoor, meneertje viel meteen in slaap Het is hele mooie muziek. Lichte klassieke muziek van Mozart enzo. Ik ga zeker een cd'tje bestellen.
Celine Dion heeft een CD, volgens mij heet hij Miracle, dat is ongeveer in die richting. Zelf zing ik elke dag Slaap Maar van Marco Borsato voor het kleintje, zoooo mooi!
Je hoeft niet speciaal baby-cd's te hebben, als het maar rustig is. Zelf leg ik het muziek-knuffeltje dat straks boven het bedje komt, op m'n buik. Word de dame ook aardig rustig van, Enneh, verder: vooral rustige favo-muziek van jezelf opzetten: alles wat ze nu horen, schijnt als voorkeur vastgelegd te worden. Heb je straks tenminste een kind dat van dezelfde muziek als jij houdt, :-D
CD nr 4 van Loveley baby is zooooo mooi, Mozart, Bach, Beethoven....echt heel mooi. Ik ga nu die van Celine Dion ff luisteren, heb ze allebei gedownload nml.... Bedankt voor de tips!
Dat heb ik bij mn oudste dus echt te weinig gedaan. Gevolg: de jongedame heeft dezelfde muzieksmaak als haar vader! Iron Maiden en Metallica zijn haar favoriet. Maar dan wel de nummers met heftige gitaren. Pfff, ze is anderhalf!
@pendrag: hahaha, Sorry maar ik zie een kleine meid voor me helemaal uit haar bol te gaan op iron maiden. hihi. Ik ben an het luisteren naar baby classics van Raimond Lap. Ik wordt er zelf ook helemaal rustig van, kan me inderdaad voorstellen dat dit rustgevend werkt voor de baby. Ik weet ook wat ik ga vragen voor kerst. de christmas cd van hem. hihi.
Hihi, mijn man en ik hebben voor het grootste deel wel dezelfde muzieksmaak, Gelukkig, want hij draait echt de heeeeeele dag muziek, Ik schijn als kleintje van anderhalf de blues van mijn vader al meegezongen te hebben,