Aankondiging zwangerschap

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chayammy, 24 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chayammy

    Chayammy Fanatiek lid

    14 aug 2020
    1.288
    2.085
    113
    Vrouw
    Vandaag hebben wij een goede termijnecho gehad :)

    We willen het goede nieuws nu graag met onze familie delen. We hebben bewust gewacht, omdat ik al 3 keer een missed abortion heb gehad. Ik wilde nu zeker zijn dat ik een keer echt goed nieuws kan vertellen!

    Helaas wonen mijn ouders aan de andere kant van Nederland en mijn schoonouders in het buitenland. Wegens corona zullen we het dus over de telefoon moeten vertellen.

    Om mijn ouders te verrassen wil ik de plaatselijke bloemist een boeket bloemen laten bezorgen. Ik wil vragen of ze mij vlak voor het bezorgmoment kunnen bellen, zodat ik weet wanneer ze er zullen zijn. Ik wil dan gaan videobellen, zodat de bel gaat tijdens ons gesprek. Op die manier kan toch zien hoe ze reageren.

    Bij dat boeket moet natuurlijk een kaartje komen. Ik wil vragen of ze een echo kunnen printen, maar ik weet nog niet of dat lukt.

    Heeft iemand een leuk idee voor een leuke, korte tekst voor op het kaartje? Niet te zoetsappig, dat past niet bij ons. Het hoeft niet per se een gedichtje te zijn, maar mag wel.

    Dank je wel!
     
    Vintage35 vindt dit leuk.
  2. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.475
    3.331
    113
    Een speentje in het boeket!! Dit hadden wij gedaan bij een familielid.
     
  3. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.475
    3.331
    113
    Misschien kan je een echo print sturen via de post naar die bloemist.
     
  4. Chayammy

    Chayammy Fanatiek lid

    14 aug 2020
    1.288
    2.085
    113
    Vrouw
    Ja, ik heb uiteindelijk de foto ingescand en zij hebben hem uitgeprint en in een kaartje geplakt. De verrassing was erg geslaagd, mijn ouders vonden het fantastisch!
     
  5. esklessebes

    esklessebes VIP lid

    23 mrt 2014
    6.475
    3.331
    113

    Leuk!

    Hoop dat je een beetje van je zwangerschap kan genieten:)
     
  6. Happyhope

    Happyhope Fanatiek lid

    15 sep 2018
    1.520
    671
    113
    Vrouw
    Wat een leuk idee zeg!
    Gefeliciteerd met je zwangerschap !
     
  7. Chechi

    Chechi Niet meer actief

    Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wij hadden kraskaarten om het geslacht te delen; maar er bestaan ook kraskaarten waarop je dus een geheim verklapt met “ik ben zwanger”.
     

Deel Deze Pagina