kraamzorg schoonmaakstress

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marliesje83, 25 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    echt schoonmaakdrang heb ik ook niet trouwens....
    maar wil wel alles klaar, aan kant en in huis hebben haha, en de was bij houden.... ik was nu ook gewoon 5 kledingstukken, want alles moet schoon in de kast! want stel je voor ik moet bevallen (nog lang niet.....................) en de handdoeken zijn op, manlief weet niet hoe hij moet wassen, of dan denkt Smoeder dat ze dingen mee moet nemen naar haar huis om te wassen (wil ik nite!!!) brrr, controle, controle controle!!!

Zo kan ik me nu al druk maken als ik int ziekenhuis lig wat voor kleren ze mijn zoon aantrekken............... ben in staat gewoon alvast setjes klaar te leggen (doe ik niet, worden ze kwaad) maar, pfffffffffffffffff, zie het al voor me, mooie nieuwe dure broeken aan naar school enzo.... brrrrrrrrrrrrrr

(controlfreak.... I know!!!)

2. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ik had hetzelfde heb echt alles een grote beurt gegeven haha. Maar het hoeft niet hoor! Mijn kraamzorg deed elke dag wc, badkamer, stofzuigen, was, keuken en bed verschonen. Heel relaxed! Plus nog de ontbijtjes, smoothies, middagdutjes ... Was ze er maar weer 😉

Deel Deze Pagina