Wij hebben onlangs ons huis verkocht Nu zijn we tijdelijk een klein apartement aan het huren omdat we pad 1 april de sleutel van ons nieuwe huis krijgen We komen van 120 vierkante meter en ons nieuwe koophuis is 190 vierkante meter. Heerlijk groot dus, maar als overbrugging huren we een mini apartement. Nu beval ik gepland op 1 maart en heb kraamzorg aangevraagd Nu is het hier zo klein dat er niet veel te doen is. Onze spullen liggen voor 70 procent in opslag Mijn vriend is thuis en we kunnen met twee kinderen en straks een extra volwassenen amper onze kont keren In de buurt van Utrecht is er geen kraamzorg hotel dus wat te doen. Ik lig 4 dagen in het ziekenhuis en heb het minimale maar aangevraagd
Gewoon moeder en kind zorg aanvragen. Heb ik ook gehad. Ik vond het niet nodig op een 2 ,kamerflat. Minimale afname was 3 uur. Dan deed ze de hoognodige huishoudelijke klussen. Bedden, wc, badkamer en verder de controles. Max 3 ,uur. Maar voor mij hoefde de taken niet dus ze deed alleen de controles en ze ging weer.