Kraamzorg uit basispakket

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Juf1985, Sep 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Juf1985

Juf1985 Niet meer actief

En voor juf uitgemaakt worden is ook niet erg :D... Heb ook gewoon mijn hbo diploma behaald..;)

2. MyMiracle

MyMiracle Fanatiek lid

Jun 2, 2013
    4,657
    2,872
    113
    Waar mijn huis woont
    Klopt:x
    En dan heb je het niet eens over al die functies die dus echt niet opgevuld gaan worden door (hbo) verpleegkundige. Maw drama voor de collega's die zwaar onderbezet overblijven en al helemaal drama voor alle clienten:(

3. adi

adi Niet meer actief

Maar doe jij dan alleen minimale uren bij je klanten?

Wij hadden namelijk 3 uur per dag couveusenazorg (geen kraamhulp, moeders van prematuren moeten gewoon zelf hun wc en douche poetsen,.de rest heb ik het maar niet over).
    In die 3 uur deed zij 3 baby's in bad, deed de controles, hielp met de voeding, schreef haar verslag en ging de was vouwen. Als ze 8 uur bij ons had gezeten zou ik echt niet weten wat ze zou moeten doen, behalve huishoudelijk werk.

Kraamhulp van mijn buurvrouw stond zelfs haar tuinplanten te verzorgen!

4. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Hier stond onze kraamhulp bij de tweede (3 uur per dag) mijn hele huis te boenen. Controles waren binnen 5 minuten gebeurd, badje deden we zelf als dat nodig was, borstvoeding liep prima, dus ging ze wasjes draaien, vouwen en opruimen, stofzuigen boven en beneden, wc en badkamer soppen en verslag schrijven (45 minuten). Na twee dagen eerder weggestuurd en nog een paar dagen later gezegd dat het wel prima was zo en we verder geen kraamzorg meer nodig hadden.

Share This Page