Zondag weer een voorstelronde van de nieuwe boeren. Ik ga kijken! Hopelijk een paar leuke, vlotte boeren!
Hier ook weer voor de buis! Mijn zusje heeft een aantal keer een brief geschreven naar één van de boeren. Maar helaas nooit uitgezocht. Vorig jaar zat er niks leuks voor haar bij, ben benieuwd naar dit jaar.
Ben er wel een beetje op uitgekeken... ml vind het wel leuk, maar vooral ook om te kijken hoe de stallen er bij anderen uitzien (zelf melkveebedrijf hier). Liefs,
Ik heb er ook nu al zin in! Moet wel zeggen dat de tipjes van de sluier op Facebook niet heel veelbelovend waren (a)...
Ik ga ook weer kijken. Alhoewel ik het steeds minder leuk begin te vinden. Vorig seizoen vond ik echt saai....
Begint het vanavond al echt of is het alleen nog maar de "oproep" om te reageren op de boeren en dat het over een paar maanden echt van start gaat?
Het zijn inderdaad de oproepen. In december dan 2 speciale uitzendingen en dan vanaf januari begint het weer echt! Wij gaan kijken, één van de weinige programma's die we allebei kijken.
Haha, ik zei al tegen m'n man, ik ga schrijven Hij gaat zeker veel brieven krijgen! Die vrouw lijkt me ook ook een leuk mens. En de eerste boer (Theo?), vond ik ook leuk over komen. Hoop die 3 iig terug te zien in de uitzendingen.
Vond het weer leuk! Erg jammer dat we nu zo mega lang moeten wachten voordat het echt begint. Boer jan en tom zijn erg leuk! Ben benieuwd of de vrouwelijke boer veel brieven gaat krijgen. Wel een leuke vrouw volgens mij.