Hartjes-hoorn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door w03z3l, 27 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Het houten 'toetertje' waarmee je man/vriend het hartje van de baby zou kunnen horen door hem op je buik te plaatsen... De 'ouderwetse' versie van een doppler dus ;) iemand ervaring met zo'n ding? Haha

2. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Nee (ik niet) zie ze we altijd liggen in de baby winkels :D
    Je zou het ook met een opgerolde krant of wc rol kunnen doen las ik eens :D

Mocht hij niet werken kun je er altijd nog champagne in doen als hij geboren is ;)

3. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Hahahaha dan ben je de champagne wel snel kwijt :p er zit een gaatje in natuurlijk lol

M'n schoonzus had een tas met oud speelgoed van haar kids gebracht en toen ik die aan het uitzoeken was vandaag kwam ik een hartjes-Hoorn tegen, dus we hoeven er niet één te halen. Mijn vader had het er al eens over gehad dat hij zo'n ding wel had bij mijn jongere broertje en dat hij het echt kon horen. Grappig, maar verder nooit mee bezig geweest. Tot ik dat ding vandaag vond... Vind het wel een leuk idee dat er ook iets zou zijn wat mijn vriend dan kan horen en ik niet, aangezien ik natuurlijk alle primeurs heb en hij vooral veel geduld moet hebben steeds :p
    Net ff geprobeerd maar hij kon nog niks vinden, dus was even nieuwsgierig of hier mensen zijn die er ervaring mee hebben.. Las ook dat het eigenlijk vanaf 25/26 weken kan dus misschien is het nog iets te vroeg nu...

4. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Volgens een vriendin van mij werkt het heel goed!
    Ze doet zelf altijd met een wc-rolletje :p

5. VSC

VSC Niet meer actief

Ja, die had/heb ik. Alleen zelf kan je t natuurlijk niet gebruiken.
    Mijn vriend zei dat ie wat kon horen :D maar misschien zei ie dat alleen omdat ik na 10min ongeduldig werd

Deel Deze Pagina