Stress ... zucht

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Slagroomsoesje, 11 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slagroomsoesje

Slagroomsoesje Niet meer actief

Zucht.. ik word de laatste dagen echt knettergek van mijn jongens. Ben alleen maar politie agentje aan het spelen.. Soms schreeuwen om dat ze totaal niet luisteren. Ik kom er maar niet doorheen. Kan niks positiefs doen..

Ik heb al (bijna) geen symptonen met deze zwangerschap maar door dit "gezeur'' krijg ik wel last van mijn buik en ik heb al last van mijn rug.
    Ben zo bang dat door dit gestress mijn zwangerschap fout gaat..

wou dit even kwijt..

2. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Gefeliciteerd allereerst!
    Ik snap heel goed wat je bedoelt, mijn dochter is nu 3,5 en het lijkt wel of ze het erom doet... Ook schreeuwen omdat ze niet luistert en ik hou echt niet van slaan maar ze heeft toch echt een tik op dr kont gehad.
    Ik denk dat het bij mij de hormonen zijn waardoor je minder kan hebben en het ook lijkt alsof ze het expres doen.
    Probeer wat afstand te krijgen, luisteren ze niet hup naar de kamer of soms wil chantage nog wel helpen. Niet luisteren? Geen toetje bv. En ook echt je poot stijf houden :)

3. Slagroomsoesje

Dank je wel meis! Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap zie ik ;).

Het lijkt idd alsof ze het er om doen. Het is gewoon echt niet leuk.
    Een tik op hum krijgen mijn jongens ook hoor maar dat is echt als laatste red middel.. Meestal help tellen wel gelukkig.

Vandaag was het gewoon zo erg. Zo erg heb ik het nog niet meegemaakt. Ze zullen waarschijnlijk ook wel in fases zitten allebei.

Ben blij dat ze maandag weer naar school gaan ;)

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Een geruststelling.... je zwangerschap gaat echt niet verkeerd omdat jij nu stress hebt van je kinderen. Probeer er een beetje vertrouwen in te hebben. Pak volgende week lekker je rust wanneer de kinderen naar school zijn. het komt goed!

5. Slagroomsoesje

Weet je hoe het komt hopmarjanneke ik heb eerdere miskramen gehad en bij elk steekje elke pijntje denk ik dat het foute boel is :(.
    Die angst blijft toch.

Maandag mogen ze idd weer naar school. Hebben ze hun ritme en structuur weer ;). Ken ook wel weer merken dat ze er aan toe zijn hoor.

*Het kunnen ook enorme lieve schatten zijn hoor*

6. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    Hier ook twee kerels die het me soms heel erg moeilijk maken om rustig te blijven.
    Hoe oud zijn je zoontjes, hier zijn ze 7 en 9, maar de oudste heeft dan ook nog adhd. Vreselijk vermoeiend.
    Vandaag zijn we met schoonouders op restaurant gaan eten, was eeuwen geleden dat ik dat nog gedaan had met hun, en heb me met momenten echt moeten beheersen om de zaak niet bijeen te roepen hahahaha. De jongeste is zo een gemakkelijk kind, maar de oudste, poeh poeh!

7. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Dankjewel!
    Het zal geen effect op je zwangerschap hebben maar stress is natuurlijk nooit goed :)
    Idd probeer volgende week lekker van de rust te genieten en ik weet niet of ze het al weten maar miss werkt het om te zeggen dat er een babytje in je buik zit. Die kleine van mij reageert er dan wel op van oja sorry mama :p

8. Slagroomsoesje

Jony.. Mijn jongens zijn 4 en 2. Nu is 2 een hele leuke leeftijd natuurlijk, 2 = nee zeggen ze. Nou dat klopt wel. Mijn oudste die is gewoon druk en aan het uitdagen waarop mijn jongste dan weer op reageert. Speelgoed van elkaar afpakken. Pak mijn jongste iets wilt mijn oudste het en andersom.. moedeloos soms.

Jou kids zijn een stukje ouder hihih kan wel begrijpen dat het met de oudste van jou best moeilijk is en dan ook nog hoogzwanger zie ik.

heb je wel genoten van je etentje?

Deel Deze Pagina