zwanger na 3 miskramen

Discussion in 'Zwangerschap' started by daantjenvt, Jul 26, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. daantjenvt

daantjenvt Actief lid

Nov 19, 2009
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ik heb drie miskramen gehad met 10, 6 en 11 weken en heb 11 juli weer positief getest. Durf haast niet blij te zijn. Wil de verloskundige ook niet bellen omdat ik bang ben voor weer slecht nieuws. Wie herkent dit en heeft wel een goed einde?? Kan wel wat positief nieuws gebruiken.

2. Drieka

Drieka Niet meer actief

Allereerst proficiat met je zwangerschap.

Ik heb zelf dergelijke ervaringen niet maar ben je de vorige keren alle drie pas bij de verloskundige erachter gekomen of had je van tevoren al bloedingen?

Ik snap je angst maar je zal toch naar de verloskundige moeten om de zwangerschap te begeleiden.

Succes!!

3. Cicey

Cicey Bekend lid

Nov 28, 2012
    618
    0
    16
    Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Ik ken je gevoel een beetje, ik heb een MK gehad in mei en ben nu weer opnieuw zwanger. Nu gaat alles de hele goede kant op en ben ik zelfs zwanger van twee wondertjes. Op dit moment ben ik net zo ver als toen de vorige mk begon, dus klap vandaag in mijn handen.

Ik probeer me niet druk te maken, en doe ik dan ook niet.

Jij moet vooral toch ook proberen op positief te blijven.

Wen je veel succes en ik zou toch echt de vk bellen.

4. Drieka

Drieka Niet meer actief

Proficiat met je tweeling! Wist niet dat ze dat met 5 weken al konden zien!

5. Lies1611

Lies1611 VIP lid

Jun 3, 2013
    7,147
    3,174
    113
    Na twee miskramen, waarvan 1 een partiële mola, kijk mijn banner! Gefeliciteerd meid. Het zal lastig zijn te genieten en blij te zijn, maar probeer het!

6. daantjenvt

daantjenvt Actief lid

Nov 19, 2009
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben als ik het uitrekenen vandaag pas 6 weken dus kan opzich nog wel even wachten met eenrbezoek aan de vk, ben bang dat na de echo de paniek toeslaat heb bij de eerste en de laatste mk ook al goede echo's gehad. .

7. Lies1611

Lies1611 VIP lid

Jun 3, 2013
    7,147
    3,174
    113
    Naar he? als jij je er prettiger bij voelt om nog even te wachten moet je dat vooral doen :)

8. Brabomama

Brabomama Fanatiek lid

Sep 14, 2011
    1,316
    0
    0
    Daantjenvt allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

k herken je angst, heb ook drie miskramen gehad (zie mijn banner) en ben nu ook pas weer pril zwanger. Geruststellende verhalen uit de eerste hand heb ik dus (nog) niet voor je, maar ik heb wel al ontelbare verhalen gehoord over vrouwen die verschillende miskramen op rij hebben gehad en daarna een kerngezond kind kregen.

Als je ik je een advies mag geven wat mij erg heeft geholpen, is het: bekijk het van dag tot dag en vier een klein feestje met jezelf iedere dag dat het goed gaat. Zo probeer ik het ook te bekijken. Positief denken, hoe moeilijk het soms ook is, is belangrijk. Ik hoop op een goede plakbeeb voor ons allebei!!! Dikke knuffel van een lotgenoot!

9. Cicey

Cicey Bekend lid

Nov 28, 2012
    618
    0
    16
    @Drieka, ja ik heb gister een echo gehad, en daar zagen ze twee doierzakjes. Voor nu ben ik dus zwanger van een tweeling. Op 7 augustus weer een echo.
    Echo staat ook in het topic 16 - 31 maart 2015 mama's ❤️.

10. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Gefeliciteerd Ik herken het maar al te goed ik heb 9miskramen gehad en dan de zwangerschappen voor de 5weken niet mee geteld. De laatste zwangerschap moest ik op 7weken een echo het werd 7w en 3d en ik had een goede echo en dit is zoals je kunt zien aan mijn banner ook een goede zwangerschap geweest. Ik ben de hele zwangerschap door bang geweest heel even niet maar bij 30weken kreeg ik bloedverlies en lag ik om de zoveel tijd in het ziekenhuis maar met ons mannetje ging het gelukkig allemaal goed en is nu een lekkere eigenwijze peuter van bijna 2jaar. Ik duim voor je dat het deze keer een plakker word en de echo je kan het maar beter weten daar ben ik inmiddels wel achter

11. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

Jun 6, 2014
    1,097
    424
    83
    Rotterdam
    Geen ervaring met meerdere mk maar ik wil je heel veel succes wensen en ook feliciteren!

12. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Hier ook herhaalde miskramen varierend tussen 5 en 16 weken. Ik heb een kerngezonde en voldragen dochter en nu lijkt het ook goed te gaan... hartje deed het vanmorgen nog. Zwanger zijn ervaar ik nu als zeer stressvol...

13. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    Verplaatst naar 'zwangerschap'

14. Lutty

Lutty Actief lid

Oct 26, 2012
    469
    0
    0
    Hey daantjenvt! Ik wil je een hart onder de riem steken! En even laten weten dat het ook na drie keer mis, een keertje goed kan gaan.
    Voor deze zwangerschap heb ik drie miskramen gehad. Deze zwangerschap nooit als echt aanzien omdat het toch weer mis zou gaan. Maar controle na controle zag alles er goed uit en ondertussen ben ik 20 weken, weet ik het geslacht van ons kindje en voel ik het erg vaak bewegen. Voelt nog steeds onrealistisch en denk dat ik het pas geloven als ik de baby in mijn armen hou!
    Ik ben bij geen enkele mijlpaal echt blij geweest, niet bij mijn eerste echo met kloppend hartje, nu na 12 weken, niet na de nekplooimeting. Maar ondertussen begin ik erin te geloven en ik kan zeggen dat ik eindelijk een beetje durf te beginnen genieten van dat wondertje in mijn buik!
    Dus, bij deze, mijn positief verhaal en hopelijk volg jij over een aantal weken met het jouwe en heb je over 8 maanden een kleine jongen/meid in je armen!

15. Tulpblaadje

Tulpblaadje Actief lid

Mar 17, 2014
    199
    0
    0
    Hier ook 3 miskramen, bij 7 en 10 weken en bij 16 weken een tweeling. Nu weer zwanger en sluit me helemaal aan bij wat Lutty zegt. Mijn genieten is sinds een week, nu ik de kleine meer ga voelen. Ik heb het stapje voor stapje gedaan, eerst de eerste echo en dan toeleven naar elke echo en niet te veel aan de toekomst te denken. Pas na de goede 20 weken echo, zijn we gaan kijken voor spulletjes en wordt het langzaamaan echt.
    De roze wolk van het zwanger zijn, zal niet meer zo zijn als het je eerste zwangerschap is, maar elke zwangerschap is anders en wat in het verleden is gebeurd hoeft zich niet te herhalen.

16. Boetje

Boetje Lid

Jul 3, 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi, ik wil je ook graag wat vertrouwen geven.
    Hier 4 miskramen gehad, bij alle vier bloedverlies vanaf 10 weken, alsnog kloppend hartje bij echo maar uiteindelijk toch steeds misgegaan.
    Nu ben ik mama van een sterke jongen van 1,5 en sta ik op het punt te bevallen van de tweede!
    Het is heel moeilijk, ik weet dat ik bij mijn zoontje pas echt gerustgesteld was toen ik hem in mijn armen had.
    Probeer een beetje vertrouwen te hebben en alles te doen in je eigen tempo. Dus als je nog wat langer wilt wachten met de vk bellen geef ik je groot gelijk.
    Heel veel succes! Ik zal in ieder geval voor je duimen voor een goede zwangerschap!

17. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Allereerst gefeliciteerd meid!

Hier 2 miskramen gehad met 14 weken. En nu toen ik het totaal niet verwachte al weer 37 weken zwanger van een meisje.

Als je je beter voelt om te wachten met naar de vk gaan gewoon doen. Of plan een echo tegen de 12 weken aan.

Ikzelf ben pas begonnen met genieten na de 20 weken echo. Eerder kon ik dat echt niet. En nu soms nog steeds niet het gevoel dat ik geniet. Pas als ik haar voel ben ik blij.

Doe waar jij je goed bij voelt. En denk zeker niet op voorhand dat he t fout kan gaan. Al snap ik dat gevoel helemaal. Het is een deel zelfbescherming.

Meid ik ga voor je duimen dat je over een paar maanden een gezond kleintje in je armen hebt!

Share This Page