Heey meiden, 't zijn geen 'eerste' symptomen, want ben vandaag precies 39 weken zwanger, vandaar dat ik 't hier neer zet! Ik heb laatste dagen vaker en dunnere ontlasting (héél normaal deze weken van de zwangerschap). Maar 't lijkt ook wat groenig te zijn! Dat kan toch duiden op lever/gal problemen? Moet ik hier wat mee doen? Verloskundige bellen of..? aan kijken of 't na de bevalling weer beter wordt?
Hele stomme vraag maar heb je spinazie of boerenkool ofzo op de afgelopen dagen? Anders zou ik wel even bellen ja, gewoon vior de zekerheid.
Nee heb ik niet gegeten. Heb ik normaal ook geen last van! Ik heb in mijn zwangerschap een keer op galzure zouten bloed geprikt, i.v.m. jeuk op mijn voeten. Dit was toen nog net goed, maar zat op 't randje. Ik moest dit na mijn zwangerschap weer doen, ik denk dat 't daar misschien mee te maken heeft? Ik zal morgen wel even de vlk bellen. Maar als 't wel wat met mijn lever/gal te maken heeft kunnen ze nu in de zwangerschap toch niks doen neem ik aan toch? En miss tijdens borstvoeding ook niet?
dat vaker en dunnere ontlasting kan duiden op eventueel bevalling lijkt me duidelijk, maar waarom 't dan groen zou moeten zijn????? En 't is wat groenig sinds 't dunner is geworden, dat is sinds een paar dagen!
Ik heb geen idee eigenlijk, je zoi voor de zekerheid altijd even kunnen bellen zeker als het toen al op het randje zat. Misschien is het niet helemaal goed verteerd ofzo?
Ik had het gister ook, vandaag weer normale kleur. Ben bijna net zo ver als jij. Misschien dat t er bij hoort? Laat me even weten wat de VK morgen zegt
Oef. Goeie vraag! Ik heb de laatste tijd ook vaak diarree, maar wel normaal van kleur. Ik heb echt geen idee meid, sorry.
Thanks Beebj! Denk zelf aan gal/lever. nou ja, maar even vragen vandaag aan vlk. maja tijdens zwangerschap en borstvoeding/kolven kunnen ze toch niks doen qua medicijnen, dus heeft t toch nog geen zin. Maar goed we horen t wel.
Nu is mijn bevalling wel opgewekt maar de dagen ervoor heeft mijn lichaam zichzelf opgeschoont. Heel veel diaree zo dun als water met allerlei rare kleurtjes geel groen oranje. Dus wie weet. Bel voor de zekerheid even je vk.
Hier ook sinds een week continu diarree in de gekste kleuren (lekker onderwerp hè haha) maar we zien wel waar dat eindigt heb het er woensdag bij de controle wel even over met de verlos. Succes vandaag meis
Heb nog niet gebeld. Wil eerst even kijken of t nog zo is (als ik vandaag nog ontlasting kan krijgen), en anders bel ik morgen
Ah dus eigenlijk kan ik wel tot donderdag wachten bij controle van vlk? Want als meerdere het hebben zal het er wel bij horen toch?