kraamzorg

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alita, 12 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

    Alita Niet meer actief

    jeetje wat wilt die kraamzorg een hoop!
    Begrijp dat ze arbo regels hebben....
    Wat hebben jullie nu echt gedaan van wat ze graag wilden? Zijn er ook dingen waarvan je achteraf zegt dat was helemaal niet nodig?

    Groetjes cindy
     
  2. moesje83

    moesje83 Bekend lid

    18 apr 2008
    911
    0
    0
    Wat willen ze dan allemaal bij jou? Hier viel het wel mee, wij hoefden alleen het bed op klossen te zetten
     
  3. mirell

    mirell VIP lid

    17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    ja ben nu ook nieuwschierig!
     
  4. Minke24

    Minke24 Fanatiek lid

    18 aug 2007
    1.380
    22
    38
    Ben ook benieuwd! Hier ook alleen 't bed...
     
  5. San79

    San79 Fanatiek lid

    10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Hier ´t bed, stromend water, electriciteit, en de normale-minimale dingen om moeder en kind te kunnen verzorgen.
     
  6. ladyrabbit

    ladyrabbit Bekend lid

    13 apr 2008
    704
    1
    0
    Begeleider psychiatrie
    Noord-Limburg
    Me 2, alleen het bed op klossen en klaar :D !
     
  7. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.466
    1.650
    113
    Brabant
    belachelijk, stromend water?
    :) ben ook benieuwd
     
  8. San79

    San79 Fanatiek lid

    10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Ja flauw hè? De regenton is opeens niet meer goed genoeg. Tsss, dat is toch ook water?!
     
  9. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    waarom moet het bed trouwens op klossen?
     
  10. San79

    San79 Fanatiek lid

    10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Zodat de kraamzorg niet zo hoeft te bukken. Boven of beneden je macht werken is slecht voor je rug.
     
  11. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    o oke.maar dat word voor mij wel een probleem denk ik dat want ik kan dan nooit meer in ben komen.ik kan mij been namelijk niet optillen.wat kan ik dan doen? ik beval ik het ziekenhuis.maar het is meer voor het bed verschonen enzo denk ik dan? want daar moet ik iemand anders voor in huren want dat doet de kraamzorg hier niet.
     
  12. Puck70

    Puck70 Bekend lid

    6 jan 2008
    759
    0
    0
    errrrrmmm. mijn bed stond op klossen (want geen zoveel centimeter hoog, hoeveel is het eigenlijk?), heb een week in het ziekenhuis gelegen en kreeg gelukkig nog kraamzorg daarna. Ik zag mijn bed..


    geen trappetje erbij...

    ik moest zo verschrikkelijk lachen!


    En mijn kraamhulp ook, die vroeg gelijk of die klossen er niet onder vandaan konden.
     
  13. San79

    San79 Fanatiek lid

    10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    En voor je controles (denk aan hechtingen, voelen of je baarmoeder voldoende krimpt etc. )

    Dat wordt dus een opstapje naast je bed zetten of dit even goed overleggen met je kraamzorgbureau!
     
  14. Laika

    Laika Fanatiek lid

    23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik moest alleen het bed op bierkratten doen en dat was het. Toen de kraamverzorgster kwam, moest het bed weer omlaag, omdat ze een klein vrouwtje was :D .
     
  15. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    een op stapje werk niet want daar kan ik niet op stappen.(denk dat ik maar een aanloop neem en een trampoline) lastig hoor!ik ga zeker over leggen ik krijg ook maar 24uur kraamzorg en de rest moet ik andere hulp inschakelen
     
  16. San79

    San79 Fanatiek lid

    10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Kun je alletwee je benen niet optillen? Jeetje dat lijkt me echt verschrikkelijk!
    Ik heb wel veel pijn door hernia en bekkenklachten, maar ik kan gelukkig nog wel de trap op om naar bed te gaan.
     
  17. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    ik heb een auto ongeval gehad ik kan nog net wel trap lopen maar een hoge opstapje gaat echt niet dan val ik zo achterover als ik niet uit kijk.
     
  18. San79

    San79 Fanatiek lid

    10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Pfoe, heftig zeg! Maar als je dat uitlegt zal je kraamzorg daar toch wel begrip voor hebben neem ik aan?
     
  19. binnabinna

    binnabinna VIP lid

    19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Toen ik de intaik had was dat een begrip volle vrouw wij hebben een waterbed en dat kan ook niet omhoog.en we doen er dan een matras op maar zei toen ook het gaat er om dat het eigelijk bij 99% goed is. en als het bij 1 % dan niet andres is dan kan het wel.
     
  20. Peetje08

    Peetje08 Bekend lid

    30 mrt 2008
    704
    0
    0
    Je zou een hoog-laag bed kunnen huren bij een zorgkantoor/zorgaanbieder. Dan kan deze laag zodat je makkelijk kunt gaan zitten en hoog bij de controles door de verloskundige. Ik weet niet hoe duur het is, maar misschien kun je een medische indicatie voor de huur krijgen ivm je beperkingen.
     

Deel Deze Pagina