voel je altijd wat?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bosi333, 23 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Ik voel me niet elke dag zwanger. De eerste week dat ik dus had getest en het wist, voelde ik steeds wel iets in mijn buik.

Maar sinds gister en ook vandaag voel ik helemaal niks. Het enige zijn mijn borsten die iets gevoeliger zijn geworden, maar verder dus niks.

Ik had heel erge pijn in mijn darmen(buik), ik ben naar de wc geweest( na 3 dagen geloof ik) en ik voel niks meer in mijn buik. dat was gisterochtend.

Kan dit normaal zijn? kan de misselijkheid nog komen? ik maak me een beetje ongerust. Moet ik niet veel meer symptomen hebben?

weet iemand hier antwoord op?

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nee hoor, het kan heel goed dat je helemaal nergens last van hebt. lekker toch! iedere dag misselijk zijn is ook niet prettig, en dan moet je ook nog oppassen dat je niet afvalt.

die eerste 3 maanden zijn altijd een beetje raar, je leeft heel erg naar je echo toe omdat je dan bevestigd krijgt dat er echt iets in je buik zit. en daarna zit je ook in een veiligere fase. plus je buik gaat zichtbaar worden. maar die eerste 3 maanden pfff, is vaak onzekerheid hoor. maar je komt er wel doorheen meid!

3. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Je hoeft je geen zorgen te maken hoor. Het hebben van zwangerschpasverschijnselen is geen voorwaarde voor een goede zwangerschap.
    Er zijn vrouwen die nergens last van hebben en een heel gezond kind krijgen.
    Als je wél verschijnselen krijgt, kan dit per dag wisselen. De ene dag kun je er heel veel last van hebben terwijl je de volgende dag niets voelt.
    Je moet het hebben van verschijnselen dus niet als graatmeter nemen.
    Gewoon lekker genieten van je zwangerschap :D

Fijne zwangerschap....

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    allebei bedankt! :p

Nu ik een beetje aan het idee wen dat ik zwanger ben, komt de angst om het weer kwijt te raken. Niet geheel onrealistisch natuurlijk.

Ik zal inderdaad er iets minder op letten!!

5. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ik heb ook bijna geen zwangerschapskwaaltjes gehad... Heerlijk toch! Geniet ervan! Want op het eind heb je bijna alleen maar kwaaltjes! :(

6. manouk

manouk Actief lid

26 apr 2006
    291
    0
    0
    hey bosi333,

tot 9 weken zwangerschap heb ik bij iedereen op lopen scheppen dat ik lekker geen last had van zwangerschapskwaaltjes... maar heb ze helaas na 9 weken zwangerschap van de ene op de andere dag allemaal gekregen..... moet nu nog steeds iedere ochtend als ik opsta naar de wc rennen om over te geven. dus wat niet is kan nog komen he!!

Manouk

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    ja ik weet dat ik in mijn handen mag knijpen dat ik niet misselijk ben etc.. ( nog niet, :) )

Maar dan lijkt het alsof er niks is.. terwijl er iets heel bezonders is. Moelijk uit te leggen. :)

8. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik voel ook niet echt veel ik heb ook gevoelige borsten maar verder niet misselijk ofzo.

Ik begrijp wat je bedoeld!

9. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    wat je in je buik voelde bosi333 waren waarschijnlijk het gerommel van je darmen

en nu die geleegt zijn voel je ze niet meer :)

10. Kay

Kay Lid

1 dec 2005
    95
    0
    0
    Ik had soms ook helemaal geen 'zwanger' gevoel hoor. Dan zat ik op de fiets, en dacht 'oh ja, ik ben zwanger!' Alsof je het zomaar even vergeet zeg maar.

En als ik dan weer boven de wc-pot hing dan wist ik het weer... ;)

Maar niet onzeker van worden, is echt niet nodig. Fijne zwangerschap!

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    ja, alsof er helemaal niks is, :(

Ja dat waren denk ik absoluut mijn darmen. Ik heb veel lucht, en dat gaat nergens heen lijkt het. Opgeblazen gevoel, pfffff

12. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    een zeer herkenbaar zwangerschaps kwaaltje :)

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    :) gelukkig toch nog iets!!

14. MarieLize

MarieLize Actief lid

16 jul 2006
    431
    0
    0
    oh idd, dit herken ik ook zo erg! Had gisteren voor het eerst weinig symptomen en ga meteen twijfelen of alles wel goed zit...terwijl mijn instinct met verteld dat er niks aan de hand is - maar toch. Ik snap je ook helemaal, bosi. Was gisteren zowaar blij dat mn borsten vreselijk pijnlijk waren, 's avonds. :D

Je zou toch bijna wekelijks een zwangerschapstest blijven doen, gewoon om maar die bevestiging te hebben dat je inderdaad zwanger bent, hehe!

15. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    hoi maak je geen zorgen, ik ben nu 12 weken en voel me ook nog steeds niet echt zwanger soms wat misselijk maar verder niet.

16. Niet meer actief

Och, dat herken ik wel hoor. Ik ben zwanger, heb uk al zien zwemmen, ben misselijk zo nu en dan, maar voel me niet zwanger.

Ik ben er ook helemaal niet zo mee bezig. Ik heb hier nog ee dochter rondlopen van 15,5 mnd en krijgt mijn volledige aandacht!

17. niek

niek Fanatiek lid

31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    ik had in het begin ook nergens last van en twijfelde ook wel eens. Zelfs nu wordt ik wel eens half op mijn buik wakker en als de kleine dan niet schopt dan moet ik snel naar mijn buik grijpen om te voelen dat het echt wel zo is ;)

18. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik had in de eerste weken wel wat kwaaltjes, maar nu voel ik ook niet heel erg veel meer.. zou bijna gaan twijfelen of alles wel goed is. Maar maandag weer naar de vk toe en dan gaan we hartje luisteren. Ik hoop zo dat alles goed is

19. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    haha had het in het begin niet eens door.. met 7 wkn 5 dgn wist ik pas dat ik zwanger was...
    en dacht :| goh is dat dus de reden wrom ik zo ziekig ben :p

maar jah heb ook tijdje helemaal nergens last van gehad....
    en had ik ook niet echt het besef dat ik zwanger was...
    maar ik heb me er nooit druk om gemaakt dacht zit wel goed...
    en taadaaaa BIJNA MAMA!!!

20. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    ik heb ook nog maar weinig klachten tot nu toe.
    Mijn buik voel ik ook niet, ja af en toe heb ik t gevoel alsof mijn baarmoeder aan t oprekken is.
    Ben wel heel moe geweest maar dat is nu ook al minder...
    En af en toe is een vlaagje van misselijkheid/wagenziek gevoel.
    En borsten voelen wat zwaarder als ik mn bh uit doe, maar voor de rest niks!!!

Deel Deze Pagina