Kraamzorg.....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mona75, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik zag er in het begin ook tegenop maar ik vond het heerlijk en erg jammer dat ze na een paar dagen weer weg moest (ik was blij dat ik verlenging kreeg). Ik zat bij ZIN kraamzorg en had een superleuk en lieve vrouw die van aanpakken wist en erg gezellig was. Het enige jammere was (maar dat is achteraf gepraat) dat ze niks had met bv. Omdat ik toch graag weer bv wil proberen ga ik nu naar een ander bureau maar anders zou ik weer naar ZIN gaan. Was echt een topvrouw!

Enne; ik was ook niet echt gecharmeerd van haar opmerking dat ik naar bed moest de eerste dag maar ik ben blij dat ik toch naar haar heb geluisterd want ik had het toch echt wel nodig die paar uurtjes slaap smiddags ook al dacht ik het allemaal wel aan te kunnen op het moment zelf!

2. Aura

Aura Niet meer actief

Gewoon kijken op de site van Groeneland Achmea daar staan lijsten van kraamcentra en bijbehorende punten die ouders hebben gegeven...daarom hebben wij voor kraaminzicht gekozen die kreeg een 8.8....en hoor je hier allemaal goede verhalen over...net zoals Zin hoor ik ook veel goede verhalen over.

Deel Deze Pagina