hoi allemaal, ik heb elke keer nadat ik seks heb gehad met mijn vriend last van buikpijn. wat is dit? en kan het kwaad..?
Heb ik ook vanaf het begin al. Heel vervelend, maar het kan geen kwaad. Het is waarschijnlijk je baarmoeder die reageert op al die activiteit en daardoor aanspant. Ik heb na de seks standaard last van harde buiken, wat echt pijnlijk wordt. Voor ons helaas dus even geen "echte" seks meer, maar je kan natuurlijk genoeg dingen doen nog in bed (moet hier echt wel hoor, anders trekt mijn man het echt niet, hahaha).
hier ook last van en 1x tot huilends toe z'n pijn had ik mijn buik was echt mega hard. hier eigenlijk geen sex meer want het voelt gewoon niet prettig, en och en zijn genoeg manieren he
het is inderdaad je baarmoeder. Ik vond het ook erg vervelend bij de 1e.. en inderdaad érg pijnlijk. Maar het kan dus geen kwaad.
Als wij sex hebben kan ik me niet helemaal geven. Begon laatst gewoon te huilen.....ik weet dat het geen kwaad kan, maar het voelde niet goed! Ik kon er echt niet van genieten.....
Hier idd ook pijn zowel terwijl we seks hebben en erna.. Wel vervelend want ik heb al niet al te veel zin in seks en doordat ik weet dat het zeer gaat doen nog minder. En tuurlijk zijn er meer dingen die je kunt doen qua seks, maar ik ben zo moe dat als ik in bed lig ik slaap..pff arme man!! Ik zit er best mee! (manlief werkt ook nog snachts dus ook niet echt veel tijd om het te kunnen doen).
Herkenbaar hoor. Mijn libido is al gezakt tot onder het nulpunt en zin maken lukt ook echt niet meer omdat ik al weet dat mijn buik dan zo'n zeer gaat doen. De laatste keer dat we echt sex hadden heb ik nadien nog minimaal 3 kwartier op bed gelegen met een protesterende buik. Nou dan is de lol er ook wel af hoor. Manlief wil nu ook geen "echte" sex meer omdat ie het zo naar voor me vindt dat ik dan zo'n pijn krijg. Nu maken we het maar samen gezellig onder de douche (wij hebben een behoorlijke grote douche, dus passen er nog steeds onder met z'n 2-en en mijn dikke buik).