is dit mijn slijmprop?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nietje, 14 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nietje

nietje Actief lid

14 mrt 2006
    118
    0
    0
    goeiemorgen ik ben maandag gestript en heb sindsdien helder slijmverlies gehad gisteravond zat er een beetje bloed bij (streepje)
    nu net ging ik plassen en lag er een prop slijm van ong 2 a 3 cm in de pot :oops:
    met een beetje meer bloedstreepjes erin zou dit mijn slijmprop kunnen zijn ? :(:
    ik twijfel omdat ik soms hier lees dat er flink wat bloed bij zit bij sommige
    hopelijk kan iemand mij wijzer maken groetjes anita ;)

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Lijkt er inderdaad op dat dit de slijmprop is!
    Er is hiet laatst eens een topic geplaats met een foto van hoe een slijmprop er uit kan zien... Ik zal hem eens voor je opzoeken meid!

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
  4. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    was idd de slijmprop, hoeft niet altijd bloed bij te zitten, bij mij zagen die rozig, maar nu ook niet echt donker roos en helemaal niet rood.
    Zal niet lang meer duren nu je die prop verloren bent

5. nietje

nietje Actief lid

14 mrt 2006
    118
    0
    0
    thnx minyaweth
    lijkt er wel op alleen bij mij was hij geelerig cremeachtig en met maar een paar streepjes bloed
    en ik hoop het ook da the tnite mee rlang duurt platliggertje ik zit er nu wel een beetje doorheen groetjes anita

6. Platliggertje

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Probeer zoveel mogelijk rust te nemen, zodat je klaar bent voor de bevalling.
    Het lukt de vrouwen al sinds het bestaan van de mensheid, dus waarom zou jij dat niet kunnen.
    Veel sterkte meis XxX

7. nietje

nietje Actief lid

14 mrt 2006
    118
    0
    0
    dank je wel platliggertje
    ja dat het lukt is een feit is mijn derde ben alleen aan denken of ik de vk bel of niet om te zeggen da tik hem verloren ben groetjes anita ***

8. Platliggertje

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Zou geen slecht idee zijn, is altijd best dat de VK zoveel mogelijk weet, dan is die ook goed voorbereid.
    En nu ga ik m'n bed in, ben al wakker sinds gisteren 14u... (had geen zin in druppeltjes nemen)

9. nietje

nietje Actief lid

14 mrt 2006
    118
    0
    0
    ok meid slaap lekker mischien tot latersssssssssss
    groetjes anita

10. Niet meer actief

ohhh wat spannend zeg ik denk idd dat het je slijmprop is bij mij begonnen niet lang daarna de weeèn maar moet wel zeggen dat ik 3 dagen daarna pas beviel
    ik was de eerste keer erg bang en heb daardoor de boel tegengehouden dus probeer zoveel mogenlijk relax te blijven meis

11. nietje

nietje Actief lid

14 mrt 2006
    118
    0
    0
    hoi woepie
    ik hbe net d evk gebeld is idd mijn slijmmprop geweest ik hbe wel lichte menstruatie pijn en het is mijn derde dus ze zei ook al zal niet lang meer duren meestal bij de eerste kun je een paar dagen nog lopen maar bij de volgende gaat het in de meeste gevallen wat sneller gelukkig hihih groetjes anita

12. Niet meer actief

hihihi dat hoop ik dan maar...
    ik zie daar wel erg tegenop

13. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Wat spannend! Hopelijk heb je snel de kleine spruit gezond en wel in je armen! SUCCES!

14. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Nietje; dan gaan we waarschijnlijk gelijk op! Ik ben gistermorgen mijn slijmprop verloren (maar dat wist je al). Vannacht heb ik erge last van steken en krampen gehad en nu heb ik nog steeds last van menstruatieachtige krampen. Zullen we dan uiterlijk dit weekend bevallen denk je?

15. Niet meer actief

Bij mij zat er vele malen meer bloed bij dan die op de foto! (wel goor trouwens haha), maar als ik het zo lees.. dan ben je de plug alvast kwijt, nu de weeën nog!

16. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Molly en Nietje, spannend voor jullie zeg!
    Zou echt niet meer lang duren denk ik! Want menstruatie-achtige krampjes duiden vaak wel op weeen.
    Ik verloor mijn slijmprop en een nog geen 2 uur later was mijn dochter er ook al.
    Dat was wel heel snel.

Nou succes alvast!

Groetjes Anna.

17. nietje

nietje Actief lid

14 mrt 2006
    118
    0
    0
    ja molly laten we het hopen hahahaha
    van mij mag het ala minuut ben het zat die kanonskogel whaaaaaaaaa
    en ja gupsie we are unpluged whahahaha
    groetjes anita

18. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Van mij mag het ook gaan gebeuren! De verloskundige heeft gezegd dat ik veel moet lopen vandaag, dat schijnt te helpen, alleen heb ik dat dus nog niet zoveel gedaan vandaag.

Ik heb nog steeds menstruatieachtige krampen met af en toe een harde buik, maar niet regelmatig. Verder ben ik ook geen slijm meer verloren. Hoest met jou?

19. Platliggertje

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    Ik heb zo het gevoel dat de slijmprop-verliesters het weekend niet zullen halen en eerder bevallen...
    Kan ook mis zijn, maar je weet nooit!

20. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik hoop het platliggertje, het wordt met open armen ontvangen!

Ik ga maar even een stukje lopen, misschien stimuleert het een beetje!

Deel Deze Pagina