pijn in heup

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sonya one love, 18 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

ik heb sinds enkele dagen pijn klachten in mijn rechter heup - onderrug soms straalt het uit naar mijn been..er zijn veel momenten na het rusten dat het weg is, maar als ik thuis kom naar het werk is het toch duidelijk aanwezig. wie her :cry: kent het ook?

2. leonietje24

leonietje24 Fanatiek lid

25 jul 2006
    2.529
    0
    0
    Ja ik had dit ook en heb gevraagd aan de dokter wat dit was, waarschijnlijk dat je zenuwen klem zitten. Gebeurd nog wel ens dat de baarmoeder dan op de zenuwen drukt. Dit was bij mij het geval kan natuurlijk niet bij jou kijken :D
    Anders bel morgen de dokter even.
    Succes1

3. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    hou het wel in de gaten want straks is het je si gewricht of heb je bi ik zou toch voor de zekerheid even bij de huisarts of verloskundige langsgaan of even bellen. ik heb zelf bi en zo is de pijn bij mij begonnen dat trok ook door naar mijn been en naar mijn rug. succes!
    groetjes esther

4. Fiekebolletje

31 okt 2006
    57
    0
    0
    Bediende
    Hey
    Ik heb het ook af en toe. Ik heb gehoord dat het is omdat je buikspieren uitrekken en dat de rug meer gewicht moet dragen, dus ook je heup. Ik ben wel zwanger van een tweeling en mijn buik is supersnel gegroeid.
    Ik heb het gevraagd aan de gyneacoloog en die zei dat ik dat moest ondergaan en veel rusten. Ben je niet verder mee geholpen vind ik, maar hij zal het wel weten zeker? :)

5. Esma

Esma Bekend lid

Ik heb last van mijn linkerheup. Ik loop nu mank :(
    Heb nu fysio, maar helpt niet. Komt doordat bekken uit elkaar zijn gegaan.
    Na de zwangerschap gaat het over heeft ze gezegd...

Sterkte!

6. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ja ook ik ken het!
    in een wat eerder stadium had ik dat ook en de vk zei tegen mij dat het isias is en als ik er last van had moest ik wat rustiger aan gaan doen, het werd vanzelf steeds iets minder...

Deel Deze Pagina