Ben zelf ook KV geweest en het lijkt me heerlijk als ze er is. Ben er al ff uit, en dan vergeet je toch weer een hoop. Ze kan altijd je vragen beantwoorden en helpen met de BV.. Ik neem daarom wel volledige kraamzorg. Maar snap best dat er dames zijn die dit niet zien zitten..
Nee dat is echt niet zo... IK heb van ook van 9 uur tot 12 uur kraamzorg gehad en van maandag tot vrijdag dus 5 dagen... de meeste rade je idd aan of willen dat je 8 dagen neemt... Ik had de kraamvogel namelijk.. IK hoefde geen hulp in de huishouding of wat dan ook... Ze was er meer voor mij en de beeb voor de hechtingen te bekijken en de beeb te meten en te wegen... en voor de voeding en dingen te regelen zoals gehoortes enz.. We zijn blij dat het 5 dagen waren maar we miste der wel want we hadden echt een hele lieve vrouw en die wil ik heel graag nu ook weer(ga proberen te regelen dan) Maar het kan echt wel hoor 5 dagen voor 3 a 4 uurtjes want ik had het ook...
Ik ben zwanger van ons eerste kindje. Ik ben zo dankbaar dat Kraamzorg bestaat en je er recht op hebt. In eerste instantie dacht ik ook, liever niet, doe liever mijn eigen ding. Niet graag dat een vreemde door mijn huis gaat, zelfs met kennissen heel veel moeite mee. Maar nu ik langzaam maar zeer zeker echt slecht ter been wordt ben ik zo dankbaar!! Ik kan dadelijk niet voor en mezelf, en mijn baby en mijn huishouden en dieren en man en kraamvisite zorgen.... Dan kan ik gewoon niet. Probeer er van te genieten!!