ik heb ook een vraagje,heb 1,5 week geleden bloedverlies gehad(2,5 dag en haast geen krampen en verlies in vlagen,wel wat flinke stolsels)en gister naar de dokter geweest en krijg volgende week een echo. Nu is me temp wel laag,zou het desondanks nog goed kunnen zijn?
Heb je ervoor ook altijd getempt? En heb je nu ook 's ochtends voor het opstaan getempt? En hoe ver ben je nu? Mijn temp is overdag ook erg laag, als ik denk verhoging te hebben, is mijn temp juist laag, rond de 36. Voor het opstaan temp ik inmiddels al een heel tijd niet meer
Ik dacht ook altijd dat je tijdens je zwangerschap een wat hogere temp zou hebben maar dit is bij mij ook niet het geval, heb gewoon mijn eigen temp gehouden, dat is zo rond de 36.4. Ik maakte me daar in het begin ook druk over maar volgens mijn vk zegt dat helemaal niets..verschilt gewoon per vrouw
Ik heb t/m 7 weken nog getempt, was het zo gewend en met bijna 7 weken heb ik de echo gehad en toen ben ik maar gestopt. Mijn temp was toen nog wel telkens hoog, nu heb ik geen idee. Is ook niet meer nodig
Jessy heb je hem ook nooit hoger gehad dan,had hem voor de bloeding op 36.8 zitten en erna op 36.6,terwijl me basale temp 36.4 is!Heeft 4 dagen tussen 36.4 en 36.6 gezeten!