Anti-cellulite crèmes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nina Sanders, 15 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Al jaren smeer ik trouw icm genoeg beweging en gezond leven. Daar voel ik me prettig bij. Nooit bij stil gestaan toen ik zwanger werd hoe of wat :cool:.

Al 20 weken dus lekker aan het smeren en op internet lees ik diverse dingen. Vit A zuren en retinol mogen niet (zit er ook niet in) :).
    Mocht het écht niet goed zijn, dan staat er toch wel op de verpakking dat het niet tijdens zwangerschap gebruikt mag worden?
    De actieve ingrediënten zijn vnl cafeïne en corallina extract (zee-algen). Ben dus een beetje in het dubio. Smeer het trouwens nooit op mijn buik. Enkel benen/billen.

Ik hoef geen reacties overigens als 'waarom gebruik je zoiets, zonde van het geld, helpt toch niet etc'. Zoals gezegd voel ik me prettig bij smeren icm gezond leven ;)

2. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Ik weet vanuit mijn werk dat een algenpakking niet mag omdat dit te diep in de huid trekt en kans op miskraam en vroeggeboorte vergroot.
    Ik weet niet in wat van concentratie die algen is dus eigenlijk ook niet of het wel of niet mag.
    Smeren met crème is altijd lekker voor de huid!

3. wishtobe

wishtobe Niet meer actief

Misschien tot de geboorte een ander crème gebruiken?
    Gewoon voor de zekerheid?

Ook nooit bij stilgestaan dat zoiets niet mag hoor.

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hm. Een algenpakking en huidverbeterende peelings zijn denk ik wel een ander verhaal dat een beetje gel dat je elke dag masseert op je benen en billen.
    Ik kan niet vinden in welke concentraties het verwerkt zit in het product. En dat sneer ik dus trouw al 20 weken elke dag. 😓
    Zou het echt kwaad kunnen? Ik ga eens contact opnemen met de fabrikant om te vragen naar de hoeveelheid en of het veilig is tijdens de zwangerschap..

5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    en iemand dan tips wat wel te gebruiken om het een beetje tegen te gaan? Ik hecht wel veel waarde aan mijn huid en vind het geen probleem om dikker te worden, maar liever de zwakkere plekken wel een beetje ontzien 😝 van mezelf ben ik gelukkig gezegend met een goed stel heupen en billen maar weet ook dat dit de plekken zijn waar vet het eerste en meeste naartoe gaat (en blijft plakken haha) 😉

6. Louloute

Louloute Niet meer actief

Ik heb geen research gedaan naar anti cellulitis crèmes, wel naar m'n geZichtscreme dat ik gebruik met vit à erin.
    Die mag dus wel want vit à zit er in een héél kleine hoeveelheid (heb het nagezocht). Ik blijf die dus smeren, maar wissel nu af met een andere creme (een hele gewone met hydraterende werking).
    Qua tips, blijven bewegen zolang het nog gaat. Gezond blijven eten (géén dieet uiteraard). :)

Deel Deze Pagina