Moeders, Ben erg benieuwd wanneer het vloeien na de bevalling bij jullie gestopt is. Ik zit nu op 4 weken en het vloeit nog steeds. Niet super veel, maar het is nog wel aanwezig. Het lijkt erg op een menstruatie. Hoe lang duurde het bij jullie? Liefs
Bij mij heeft het 6 weken geduurd met een tussen stop er tussen. Is bij elke vrouw weer anders en hoe je rust heb genomen in je eerste weken na de bevalling heeft er ook een beetje mee te maken. Maar vond het heel erg vervelend dat het zolang duurde. Groetjes Anna
bij mij 3 weken. en daarna werd ik pas na 12 weken voor de 1e keer ongesteld (geen borstvoeding) ik maakte me zorgen ik dacht het zal toch niet zijn he dat ik weer zwanger ben. maar het kan dat het zo lang duurd. heb het aan de vk gevraagd.
Ik heb denk ik net een week met kraamverband gelopen nu gewoon een inlegkruisje omdat het zo miniscuul is.
Bij mijn jongste zoon vloeide ik na 7 weken nog en het rook een beetje vreemd, dus ik naar de gyno toe, bleek dat er nog een stuk vlies in mijn baarmoeder zat
heeft bij mij ook ongeveer 4 week geduurd en ben nog niet ongesteld geworden maar moet langer duren als je borstvoeding geeft
Bij mij duurde het 3 weken, maar ik heb nu nog (bijna 7 maanden na dato) soms het gevoel alsof mijn baarmoeder inkrumpt, en krijg daarna een korte bloeding (vaak oud bloed). Dit heb ik voor de zwangerschap nooit gehad, dus volgens mij is het ook nog steeds een 'nawee'.
ik vloei ook nog steeds... was afgelopen drie vier dagen net hele donker rode dikke afscheiding maar nu is het weer wat helderder rood erg vreemd
IK heb 6 weken gevloeid (verschilde per dag als ik drukker was was het ook meer) Om vervolgens een week later weer ongesteld te worden Groetjes Anita
Bij de eerste 17 dagen en bij de tweede 6 dagen. Die 6 dagen was bitter weinig, maar heb ik me niets van aangetrokken, integendeel! Kan je geloven dat ik het niet zie zitten om te vloeien en nog minder om weer die maandelijkse brol te krijgen? Ik sta al opgeschreven voor een sterilisatie, vlak na de bevalling.
Ik heb 2 weken gevloeid en na 4 weken werd ik echt heftig ongesteld en dat heeft ongeveer een dag of 5 geduurd ..