Kraamzuivering

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Batchie, 13 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Goedemiddag,

Ik ben nu bijna 4 weken geleden bevallen van mijn zoontje. ik kram met 37.3 weken in het ziekenhuis en verloor daar voordat de bevalling begon 450 ml bloed. Gelukkig was er niks mis met de baby of de placenta maar men wist niet waar de bloeding vandaan kwam. Nu is het 4 weken later en bloed ik nog steeds, het lijkt net alsof de placentawond niet wil genezen want het is nog steeds helderrood bloed elke dag wel 4 verbandjes vol. Ik ben al aan de floradix omdat ik me niet echt goed voel. Maar is dit normaal zo lang doorbloeden?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Batchie,

je moet wel het gevoel hebben dat het elke dag een beetje minder wordt. Dat is belangrijk. Je kunt namelijk wel nog tot 6 weken na de bevalling blijven vloeien, dat is dus wel normaal, maar dit moet dus minder worden. Houd goed je temperatuur in de gaten, wanneer je koorts krijgt moet je meteen even de huisarts of de verloskundige bellen, slik inderdaad een vitamine preparaat en/of de floradix als jou dat helpt.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina