Ik loop nu ruim 2 weken met flinke voorweeen we moeten ook om de haverklap naar het ziekenhuis omdat de weeen om de aantal minuten komen. komen we in het ziekenhuis aan weeen weg. Ik heb 4 cm ontsluiting wat al voor de weeen waren. er is al een paar ker gevraagd om me te laten inleiden zodat ik me slaap weer zou krijgen. Mijn vraag nu aan jullie is wanneer doen jullie nou echty inleiden door zetten en wanneer vinden jullie het slim om te doen. want me "vast" verloskundige wilde het vorrige week doen en toen ik vandaag belde voor een gespek erover doet de andere het weer niet uit geloofsovertuiging. dus ik weet het nu ook niet meer. Dus vraag ik jullie om jullie kennis. Hopelijk ben ik duidelijk genoeg geweest in mijn omschrijving. Alvast hartsikke bedankt. Veel leifs Fleur1
Hoi Fleur1, Misschien ben je intussen al wel bevallen, maar voor de info: inleiden is een niet-natuurlijke gang van bevallen. Daarom willen we eigenlijk proberen de natuur zijn gang te laten gaan. Vooral omdat je dus al ontsluiting hebt, laat je lichaam zien dat het het wel kan. Maar ik ben het zeker met je eens, het is hardstikke vermoeiend zo. Wanneer je nu weer twijfelt of het begonnen is, ga dan eerst eens 3 kwartier in een lekker warm bad of onder een lekker warme douche zitten. Echt 3 kwartier volhouden hoor. Als het van de bevalling is, zal het door de warmte en de ontspanning juist erger worden en wanneer het nog steeds voorwerk is, neemt de pijn af. Verder kun je best eens de verloskundige opbellen of je een slaappilletje kunt krijgen voor een keertje. Dan kun je ook weer eens beter slapen. Groetjes Brigitte
Hoi Hoi Helaas ben ik nog steeds niet bevallen en het gesprek met de VK is niet goed verlopen. Ben gisteren weer om 1430 begonnen met weeen om de 10 min die 2 a 3 min duurde. deze weeen hebben tot 530 geduurd vanmorgen en weer alles ineens weg. Aanstaande vrijdag heb ik weer me vaste VK en hopelijk laat zei me niet langer lopen zo ben echt opgebrand en ben ziek van vermoeidheid. Ik heb 1x een slaaptablet gehad en hier heb ik 4 uur op geslapen. ik weet dat het wel save is deze 1 of 2 malig in te nemen maar voel me er niet prettig bij.