van nutrilon standaard naar friso comfort?

Discussie in 'Voeding' gestart door tumtummetje, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Ik heb een dochtertje van bijna 5 weken. Sinds ze twee weken oud is begonnen de krampjes. We geven haar Nutrilon standaard. We hebben alles al geprobeerd om de krampjes te verminderen.

We doen meer water bij de voeding. Druppeltjes van VSM cinababy helpen niet. We gebruiken nu ook ABC Dophilus. Ook dit helpt niet! Ook zijn we overgestapt van avent flessen naar Difrax. Niks lijkt te helpen en het wordt alleen maar erger! Ze slaapt echt super slecht en huilt bijna de hele dag (en nacht).

Nu wil ik eigenlijk overstappen naar Friso Comfort, maar het consultatiebureau raad het af. Ik denk er toch nog steeds over na om over te stappen.

Wat vinden jullie?

Liefs Tumtummetje

2. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Waarom raadt het CB het af dan?

3. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Omdat ze volgens het consultatiebureau dan nog meer darmkrampjes krijgt, want dan moeten haar darmen ook nog weer wennen aan ander eten. Tjah.. ik denk dat ik toch maar gewoon overstap.

4. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Waarom stap je niet over naar Nutrilon Omneo dan(prijsverschil)? Blijf je in hetzelfde merk....

5. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Omdat ik zoveel goede dingen hoor over Friso Comfort.

6. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ja ik begrijp het advies van het CB wel... Als je overstapt moet haar lichaampje weer helemaal overnieuw beginnen te wennen aan weer andere voeding. Maar ik begrijp ook dat je het het proberen toch waard vind op een gegeven moment. Dan moet je doen wat je hart je ingeeft...

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Jarissa kreeg eerst Nutrilon en nu Friso. Ze doet het hier veel beter op. We zijn met Friso Comfort begonnen en geven nu half Comfort half Normaal. Ik zou zeker overstappen als ik jouw verhaal nu zo lees. Dit is niets, het verbetert vast en zeker met de Comfort.

8. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

JA OVERSTAPPEN!

Iman was ook zo, en friso comfort deed bij haar wonderen... Al na de 2e fles viel ze in slaap en sliep uren, om de slaap in te halen die ze al die tijd gemist had!

Gewoon 1 keer overstappen, krampjes heeft ze nu toch ook, erger kan het bijna niet worden.

9. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Kijk, meiden met dezelfde ervaring... daar heb je wat aan ;) Ik ben overigens ook begonnen met Nutrilon en overgestapt op Friso... alleen op Friso Extra dan, maar toch ;)

10. sim

sim Niet meer actief

friso comfort is hartstikke goede voeding, volg je gevoel! als je overstapt in één keer overstappen, dan gaat het wennen het snelste, duurt ong 2 week voor ze echt gewend zijn.

11. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    En ben je er al uit wat je gaat doen?

12. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    ja, ben begonnen met friso comfort! Ze heeft vannacht tot 6 uur geslapen! Heerlijk!

nu hoop ik nog dat ze snel gaat poepen. dat is alweer een aantal dagen geleden.

13. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Fijn zeg. En dat poepen komt helemaal goed hoor! In het begin is het dun en veel, heel veel! Gewoon doorgaan en dan wordt de poep vanzelf iets dikker.

Deel Deze Pagina