Kraanwater oude panden

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door Dubbelgeluk, 9 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.179
    12.181
    113
    Volgend weekend gaan we een weekendje weg met ons zoontje van 16 weken. Wij overnachten dan in een oud pand, dus zal ik niet het water uit de kraan gebruiken om de flesjes aan te maken, maar kan ik met dat kraanwater wel de flesjes omspoelen? Of moet ik daar ook water uit een flesje voor gebruiken? Of moet ik het flesje dan helemaal droog maken? (nu spoelen we hem om en laten we hem staan tot we weer een fles aanmaken)

Ik hoop dat je mij kan laten weten hoe het zit, zodat ik het mijzelf niet al te moeilijk maak. (gezien mijn geschiedenis ben ik soms wat overvoorzichtig)

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Ik kan niet goed beoordelen hoe oud het pand is. Uit voorzorg en voor je eigen gevoel zou ik zelf kiezen om alles uit te koken steeds. Eerst afwassen en dan in een pan uitkoken Voeding maken met flessenwater. Het is immers maar voor een weekend.

Veel plezier. . Groetjes Adrienne

3. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.179
    12.181
    113
    Bedankt voor je reactie. We hebben geen keukentje (het is een hotel), dus uitkoken wordt lastig, dan moet ik iets anders verzinnen.

4. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Maar bij een hotel kun je er toch van uit gaan dat het goed is? Is het in Nederland?

Groetjes Adrienne

5. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.179
    12.181
    113
    Jawel dat wel, en luxe, alleen komt het pand uit 1910, dus dacht ik dat de leidingen vast ook al oud zijn, en dus loden leidingen zijn, maar dat hoeft dus niet zo te zijn? Kwaliteit van het water an sich ben ik niet bang voor, alleen dat er veel lood in zit.

6. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Ik zou overleggen in het hotel zelf. ..

Veel plezier!

Groetjes Adrienne

Deel Deze Pagina