Hoi Allemaal, Hetlijkt mij heel erg sterk, maar het lijkt wel alsof mijn dochtertje van 6 weken een tandje krijgt. Ze is ontroostbaar, kwijlt ontzettend en heeft in dr mondje een wit plekje zitten, met daaromheen een klein streepje bloed. Dit kan toch helemaal nog niet zo jong? Maar ik heb wel echt het idee dat ze hier last van heeft. Wie kan mij vertellen hoe zo'n eerste tandje eruit ziet, of wat dit eventueel zou kunnen zijn? Groetjes, Desiree
Mijn zoon was pas 8mnd bij de 1e 2 tandjes maar er zijn kindjes die zelfs al met een tandje geboren worden.. Het is vroeg maar het kan wel met 6wkn.. Begint inderdaad met een wit streepje, en vaak een verdikking eromheen.
Hoi! Dat kan volgens mij prima! Mijn zoontje had met 4 maanden de eerste en 3 dagen later nr 2. Vroeg, maar het kan dus wel. ook ik heb wel eens gehoord dat kindjes met tandjes geboren worden. dat hele "tussen de 6 en 9 maanden" voor het eerste tandje is een gemiddelde he.... Was jij of je partner ook heel vroeg? kinderen schijnen het patroon van 1 van de ouders te volgen!