Krabbels voor familie afschermen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 9 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Zowieso zou ik geen prive dingen op Hyves zetten, maar natuurlijk kan je daar niet altijd wat aan doen!

Ik zou ze gewoon afschermen en als je geen zin hebt in heibel zeg je toch gewoon dat je dat doet omdat je niet wil dat je buren, collega's etc.je hele prive leven volgen!

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Zou je krabbels gewoon afschermen en als je commentaar krijgt van ze, gewoon uitleggen dat je er niet op zit te wachten dat ze overal met hun neus bovenop zitten..

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.861
    19.268
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    'tuurlijk wel. Gewoon niet erop zetten. En als een ander het via krabbels toch doet, dan stop je gewoon met hyves.

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Prive dingen bespreek ik zoiezo niet via hyves..maar het gaat meer om afspraken met vriendinnen ze weten het allemaal precies!

Maar heb hier enige inspiratie op gedaan..heb alle krabbels verwijderd en er staan "mijn hyves is geen krant" vond hem erg leuk!

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    een vriendin heeft staan: jammer hé alle krabbels weg heb je niks te snuffelen of iets in die trant vond ik ook erg grappig!

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik zou hem gewoon afschermen. Ik heb mijn hyves ook alleen zichtbaar voor vrienden. Dus nieuwsgierige mensen komen niet veel meer te weten bij mij.

7. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ik heb zelfs me schoonmoeder van me hyves afgegooid hahaha
    heb niet echt een hele slechte band met der maar ze gebruikte der hyves alleen maar om ons te controleren leek het wel want ze wist alles wat der op me hyves stond en oh wee als der fotos op stonden van de kleine die zei nog niet had ......toen was ik der snel klaar mee !

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Van krabbels komen babbels ;)

9. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Ja ja, die moet je neerzetten:D:p

10. tulip

tulip Niet meer actief

Heb je al reacties gehad van je moeder en zusje??

Ik snap wel dat sommigen zeggen, prive dingen moet je niet op hyves zetten, maar volgens mij doet ts dat ook niet, ze wordt gekrabbeld door iemand of ze een tel.nr mochten en meteen wordt daar op gereageerd, volgens mij kun je daar weinig aan doen.

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hehehe die zou ik er neer moeten zetten...

Tot nu toe geen gehoor van hun kant...denk ook niet dat het gaat komen..ik weet wel zeker dat ze gaan nadenken hoe en waarom ik dat neerzet ;).

12. s1986

s1986 Niet meer actief

Ik verwijder al mn krabbels zodra ik ze gezien heb. Het gaat een ander geen reet aan!! Hebben ook wel wat aagjes in de familie die niet bellen of langskomen maar wel dat soort dingen doen. Niet bij mij hoor...

Er staat: Is dat even pech alles weg (mooie smilley)

Deel Deze Pagina