Dreumes vlekjes op rug en buik

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Springmuis, Feb 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Hoi ik heb een vraagje :)

Toen ik vanochtend mijn dochter ging verschonen zag ik dat ze een paar vlekjes onder haar naveltje had, dus toen ik haar pyjamaatje omhoog deed zag ik dat haar hele borst onder zat en ook haar hele rug.. haar beentjes, armpjes en gezichtje zit helemaal niets.
    ik heb al een beetje zitten googlen maar echt duidelijkheid kwam er voor mij niet, ik dacht eerst aan de 6e ziekte maar dan moet ze een aantal dagen koorts hebben gehad..
    ze heeft zaterdag wel 1 dag lichte koorts gehad maar ik dacht dat dat nog kwam van de BMR/MenC prikken die ze 16-2 had gehad, ze is vlak daarna wel heel erg ziek geweest met 40 graden koorts maar dat is denk ik alweer te lang geleden om met de vlekjes te maken te hebben..

Snap er niets van hihi ze heeft er verder volgens mij ook weinig last van en koorts is er ook niet..

Hoop dat jullie mij een klein beetje duidelijkheid kunnen verschaffen :D

2. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Die vlekjes kunnen van de prik komen. Ben er zelf voor gewaarschuwd toen, maar hier gelukkig niks toen.

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

Aug 19, 2008
    7,043
    0
    0
    Dank je wel voor je antwoord!

Ik heb nog even de huisarts gebeld en die zei dat het hoogstwaarschijnlijk toch de 6e ziekte is omdat het als symptoom van de prik toch eigenlijk wel te laat is.. dan had het max. 10 dagen erna kunnen komen..

Maarja het is beide gelukkig niks ernstigs ;)

Share This Page