temperatuur

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mandy1, 2 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    even een vraagje mijn dochter is nu 1 week en 2 dagen oud nu is de kraamhulp weg en vraag ik me af hoe lang ik haar nog elke dag moet temperaturen. iemand zei tegen mij dat het ook slecht is om zo vaak te temperaturen klopt dat?
    groetjes esther

2. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    toen ze een week lang iedere keer een goede temperatuur had (nadat de kraamhulp weg was) ben ik gestopt, tempen nu alleen als we denken dat ze te warm is. (wat nog nooit zo was overigens)

groetjes Lisette

3. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Als je nog af en toe haar nekje voelt of die lekker warm is (en niet té warm) hoef je haar volgens mij niet meer te temperaturen.
    Ik temperatuur nog alleen als ik écht twijfel en eigenlijk is het helemaal niet meer nodig.
    Hier ook gestopt op advies van de kraamverzorgster toen ze wegging. Vaak kunnen ze zich na een week wel prima warmhouden, al zal dat wel weer per kindje verschillen.

4. sokkie

sokkie Lid

11 okt 2006
    36
    0
    0
    ik ben ook gestopt met temperaturen toen de kraamhulp weg was.

5. mamsie

mamsie Bekend lid

4 aug 2006
    755
    0
    0
    doetinchem
    de kraamhulp heeft mij vertelt, dat hun het alleen in de kraamweek elke dag doen. dit vullen ze dan in, in het boekje. als de temp goed is, hoef je het niet meer te doen. alleen bij twijfel.
    de kleine kan zich zelf na die week goed op temp houden.
    (niet alle natuurlijk)

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    bedankt voor de reacties ik stop maar met tempen want ze is altijd goed op temperatuur.
    groetjes esther

Deel Deze Pagina