Hallo, Mijn zoontje heeft erg veel last van eczeem en dus veel jeuk. Nou las ik op internet iets over een krabpakje. Is er iemand die daar ervaring mee heeft? Groetjes Kleintje
mijn dochtertje heeft ook exceem en met het krappakje is het eerder over smeerde haar savonds in met de zalf en dan het krabpakje erover en dan pyama aan. trok er goed in (pakje hoef je maar 1x per 4 a 5 dagen te wassen) weet niet welke maat je zoontje heeft maar heb anders nog wel een pakje te koop voor weinig
mijn zoontje heeft op het moment geen zalf omdat hij overal op reageert en ik dus liever helemaal niks smeer. Maar heeft zo'n pakje dan ook zin?
je kan het via de huisarts krijgen dan betaal je er niks voor als je een receptje hebt. Mijn zoontje gebruikt het nu al een poosje. Hij sliep in de nacht niet omdat hij zoveel jeuk had en bakende ik hem altijd in maar met die krabpak hoef ik hem gelukkig niet in te bakenen
Je heb ook pyama's met een soort wantjes aan de mouwen. Ik had er vorig jaar 1 van de Prenatal. Misschien is dat een optie. Hier heb ik hem eigenlijk nooit gebuikt ik had hen gekregen. Ik weet niet of dat het zelfde is??
Hier een speciaal pakje van de kinderarts gekregen. DermaSilk. 100% zijde zodat het niet aan de huid kan irriteren. Tyas heeft het 24/7 aan onder zijn kleertjes, het ademt goed door. Zijn lijfje is nu eczeem vrij, maar ook met zalfjes onder controle. Het pakjes is ook gedrenkt in iets, soms hoeft er niet meer met hormoonzalf gesmeerd te worden als het pakje gedragen wordt. Als je het via je arts krijgt is het 100% vergoed. Veel succes, het is toch zielig he die jeukende kleintjes...
Maar die dermasilk is weer iets anders dan dat verbandpakje van Lohman???? Welke kan ik dan het beste nemen?
Die van Dermasilk zijn heel luchtig.. kunnen onder de gewone kleertjes en kan hij dus de hele dag aan. Die van Lohman lijken me heel dik, meer iets voor 's nachts ofzo. Ik ben in ieder geval super enthousiast over de DermaSilk, het is ook een rompertje en een broekje, ook makkelijker met verschonen. En in maatje 62/68 dus ook voor de hele kleintjes. Succes!
Maar die dermasilk pakjes zorgen die er dan voor dat ze niet meer kunnen krabben. Want die lohmann heb ik het idee dat die zo dik zijn dat ze niet meer kunnen krabben. Ik zit er te twijfelen welke ik ga vragen aan mijn huisarts.......
Hier hadden we de krabpakjes van de dermasilk. Ik kan niet zeggen dat het eczeem en de jeuk ervan weg gingen. Enige effect wat het hier had, was dat hij zich niet meer alles kapot kon krabben. Ben je al eens naar een dermatoloog geweest? Daar zou ik eens een bezoekje aan brengen en daarmee bekijken welke zalf wel helpt bij je zoontje, waar hij wel tegen kan. Heb je eigenlijk enig idee wat mogelijke triggers zijn voor het eczeem bij jou zoontje?